vineri, 18 martie 2011

Mare prostie...

Vreau sa imi cer scuze pentru un lucru care chiar mi-a scapat:|. Pe tipa cu care se anagajeaza Anastasia si pleaca in Caraibe o cheama Ebony pentru ca asa am precizat in primele capitole, dar pe parcurs nu am nici cea mai vaga idee de ce am tot scris Cassie...
Am schimbat cred ca peste tot numele ei si am trecut-o Ebony, asa cum am creat-o la inceput. Daca mai gasiti pe undeva Cassie scris probabil am omis sa corectez. In principiu sa stitit ca e vorba de Ebony-tipa care are tatal regizor, cu care e Anastasia la facultate si care tot umbla cu Paul.

Imi cer scuze inca o data! :|

Pupici

3 comentarii:

  1. Stai linistita, nu cred ca a observat cineva. Eu una am fost prea absorbita de Ian ca sa mai retin cum o chema pe fata regizorului :)). Nu ca ar conta. Cassie era un nume mai dragut, dar mai potrivit pentru o prietena apropiata, nu pentru o simpla colega de facultate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare foarte foarte foarte rau ca nu am comentat ultimul capitol, dar am fost foarte ocupata saptamana trecuta, asa cum voi fi si in urmatoarele 2.
    Azi voi termina intr-un final de modificat romanul si voi recitit si comenta.

    Catb despre Cassie, nici nu am observat. Relatia dintre Ana. si Ian e prea captivanta.

    xoxo,miku

    RăspundețiȘtergere