miercuri, 2 martie 2011

Chapter VI-Minimum waste and maximum joy

-Inainte sa te apuce iarasi furia ca ieri, asteapta sa-ti explic.
A oftat, lucru ce m-a facut sa inteleg ca accepta sugestia mea.
-Stii ca ti-am luat telefonul in seara in care te-am adus aici.
-Si asta ti-a dat dreptul sa imi umbli prin el?
-Aaa nu! M-am uitat doar sa vad daca ai vreun apel nepreluat. Nu vroiam sa intervin chiar in halul asta in viata ta.
-M-a sunat si nu mi-ai spus pana acum???
Iarasi se incruntase, lucru ce m-a facut sa realizez cat de importanta inca era pentru el.
-Nu. Aveai doar un mesaj de la Nina. Te intreba daca iesi la o cafea. Nu am raspuns si nu m-am gandit sa te anunt pentru ca nu mi s-a parut atat de important. Exact inainte sa ies din mesaj, am intrat din greseala in poze si prima care mi-a aparut a fost cea cu tine cu fata cea blonda. La nume era ceva de genul „ex&future monkey”. De aici am dedus ca e fosta ta prietena, ca ii spui maimutica si ca speri sa fie si viitoarea.
-Ar trebui sa studiezi la Academie, nu jurnalism.
Vocea lui parea mai calma.
-Imi pare rau daca te-am facut sa-ti aduci aminte de ceva neplacut.
-Nu-i nimic. Oricum nu mai am nicio sansa.
In acel moment m-am abtinut din rasputeri sa nu incep sa plang, desi lacrimile pareau sa-si doreasca sa curga pe obrazul meu. M-am intors, incercand sa fac ceva intre timp pentru a ma stapani si pentru ca Ian sa nu observe reactia mea.
-De ce spui asta? L-am intrebat, transformandu-ma intr-un fel in masochista. Ma faceam singura sa sufar.
-Am fost destul de mult timp impreuna, dar s-a terminat dintr-o prostie de-a mea.
-Ce-ai facut? L-am intrebat in timp ce incercam sa mai pun alte cuburi de gheata in punga care statuse pe mana mea.
-Trebuia sa ne logodim…
A facut o pauza, dupa care a continuat ca si cum tocmai ce-si amintise anumite lucruri.
-Cu o seara inainte sa ii dau inelul, am mers la un bar pe care il frecventam eu si Paul. Poate nu o sa-ti vina sa crezi, dar ne intelegem chiar bine. Era meci de basseball si am baut bere la greu. Eram clar beti si dupa ce Red Sox au inscris eram si mai fericiti ca inainte si am sarutat-o pe Lili- chelnerita noastra. Nici nu mi-am dat seama macar. Ei bine in acel moment s-a gandit si EA sa-mi faca o surpriza. Bineinteles ca stia unde sunt pentru ca ii spuneam absolut totul. S-a nimerit in acel moment pe care apoi l-am blestemat. Iar mai apoi iti dai seama ce a urmat…
-Mda…am ingaimat, realizand cat de diferita eram de blonda. As fi fost si eu dezamagita, dar l-as fi iertat mai ales pentru ca simteam cat de mult regreta.
-Nu m-a iertat niciodata si mi-a spus ceva ce o sa tin minte toata viata.
-Ce?am intrebat curioasa. In sinea mea eram furioasa pentru ca ea contase atat de mult in viata lui.
-Nu mai conteaza. Mai bine hai sa schimbam subiectul. Ce-ti mai face mana?
-Te rog spune-mi!am insistat.
-„Mi-ai facut sarcina mai usoara. Acum ne putem desparti fara sa-mi fie greu sa o spun.”
-Poftim?Cred ca glumesti! Cum a putut sa zica asta? Am intrebat intrigata si nervoasa.
-Simplu.
-Deci ea venise sa se desparta de tine?
-Da.
-Si tu inca mai tii la ea…am concluzionat.
-Nu e greu sa uiti pe cineva cu care ai fost 1 jumatate.
-Ba da este, mai ales pentru ca nu merita.
-Anastasia esti inca tanara sa stii despre ce vorbesc.
In acel moment am pus cu putere si nervi punga cu gheata pe masa. A fost asa de mare impactul incat am spart cuburile.
Am vrut sa plec in camera mea, dar m-a prins delicat de mana. M-am intors cu o privire care l-ar fi inghetat daca ar fi putut.
-Hei, n-am vrut sa spun ceva care sa te enerveze. Ma refeream la faptul ca nu ai avut o experienta asemanatoare.
-Doar pentru ca am 19 ani nu inseamna ca habar nu am pe ce lume traiesc. Cea mai buna prietena a mea isi petrece majoritatea timpului in cluburi, imbatandu-se si facand sex. Nici macar la facultate nu merge frecvent. Nici nu ai idee cum e sa ai grija de o asemenea persoana.
I-am vazut uimirea de pe chip.
-A trecut prin ceva nu foarte placut?m-a intrebat ingrijorat.
-Nu. Pur si simplu nu mai exista ceva pe lumea asta care sa-i pese. Ii place stilul ei de viata si nu mai are de gand sa redevina persoana care era inainte: dulce si visatoare. Ar trebui sa multumesti cuiva acolo sus ca nu te-a rapit o fata de genul ei.
A zambit, desi mie nu mi se parea nimic amuzant in ceea ce zisesem.
Ma uitam ingrijorata de reactia lui, dar in clipa urmatoare a disparut totul pentru ca m-a tras aproape de el, uitandu-se la mana mea ranita. Nu se vedea nimic pentru ca era bandajata, dar in momentul in care si-a pus mana rece pe ea am simtit o oarecare alinare. Pur si simplu ma facea sa il iubesc si mai mult, iar asta ma intrista.
Am stat amandoi tacuti timp de cateva secunde.
Apoi a urmat din nou un gest incredibil de-al lui. Si-a pus palma pe obrazul meu, mangaindu-ma.
-Poate chiar aveam nevoie sa ma rapesti…
Cuvintele lui tot nu ma faceau sa-mi revin din starea mea de dezamagire.
-De ce esti suparata?m-a intrebat ca si cum ar fi vorbit unui copil.
-Poate ca eu nu aveam nevoie sa te rapesc…
Vroiam doar sa subliniez faptul ca ma facuse sa simt ceva ce nu as fi crezut ca mi se poate intampla vreodata. Cel mai rau lucru din tot era faptul ca el nu simtea la fel.
Era contrariat de replica mea asa ca am plecat acolo unde imi propusesem prima data.
M-am afundat in pernele mele incercand din nou sa nu plang. Nu vroiam sa ma auda.
In acel moment mi-am amintit incidentul cu profesorul meu si cu Natalia. Stiam ca daca ea ar fi fost in locul meu probabil l-ar fi cucerit din prima, iar el ar fi fost innebunit dupa felul ei agitat de a fi. Incepeam sa urasc faptul ca desi tot timpul facea numai prostii, mereu avea parte de tot ce era mai bun.
Eu chiar nu meritam nimic din ce imi doream? Chiar nimic?
Sosise momentul in care nu ma mai puteam abtine asa ca am inceput sa plang.
In momentul in care mi-am ridicat capul din perna l-am zarit pe Ian in pragul usii. Fusesem atat de concentrata la gandurile mele incat nici macar nu auzisem usa.
Mi-am sters lacrimile repede, dar degeaba pentru ca oricum ma vazuse.
S-a apropiat, asezandu-se pe pat langa mine.
-Cred ca e cazul sa-mi spui de ce lasi ochii astia frumosi, albastrii sa planga.
-Nu pot…am articulat intr-un final.
-Nu exista nu pot. Poate nu vrei.
-Nu vreau! E bine acum? Am inceput sa tip, neputand sa ma controlez.
-Da Anastasia, e bine. Hai mai tipa o data pentru ca vecinii de la ultimul etaj nu te-au auzit.
Am zambit pentru ca vocea lui chiar era comica.
-Nu am avut niciodata un iubit stabil. Doar chestii fara importanta.
-Stai putin. Tu vrei un iubit stabil sau vrei pe cineva care sa te iubeasca si cu care sa fii fericita?
-Bineinteles ca a doua varianta, am spus hotarata.
-Atunci, exprima-ti dorinta corect.
-Nu are rost…am adaugat dezamagita.
Ian oricum nu m-ar fi putut iubi.
-M-am calmat. Sunt ok. Multumesc!
-Ba are rost! Ai vreo persoana la care te gandesti in mod special?
Ce ironie! Nu eram in stare oricum sa-i spun adevarul.
-Da.
-Cine e?m-a intrebat curios.
-Cineva care nu s-ar uita niciodata la mine. Nici nu are rost sa ma mai gandesc la el.
-Il cunoasc?
-Nu…am mintit. Nu vroiam sa-si dea seama.
-Hei, cineva care nu vede cum esti tu cu adevarat nu merita sa fii indragostita de el. Uita-l!
-Tu ai uitat-o pe Monkey?
-Situatiile sunt total diferite.Eu am fost impreuna cu Tyanna.
-Ok. Nu-mi mai explica. Imi ajunge atat. Vrei ceva de mancare?
Era uimit de brusa schimbare a subiectului.
-Da…
-O sa comand ceva. Nu am chef sa gatesc. Pizza, mancare chinezeasca sau paste?
-Mancare chinezeasca.


Mi-am petrecut restul zilei incercand sa evit discutiile cu Ian. Avusesem o dimineata sensibila, lucru ce ma facea sa-mi doresc sa nu-l mai am prin preajma. As fi iesit la plimbare, dar mi se facea dor de el.
In acel seara ma hotarasem sa ma imbat. Desi nu o facusem niciodata am comandat 2 sticle de tequila. Probabil ma faceam praf din maxim 2 shot-uri, dar luasem mai mult pentru cazul in care Ian s-ar si hotarat sa mi se alature.
Cat timp si-a facut dus, am inceput sa beau linistita in camera mea. In asa fel as fi gustat si eu putin din lumea Nataliei.

Dupa ce prima sticla era goala (nu eram sigura ca se golise pentru ca nu mai vedeam bine) am inceput sa cant. Nici eu nu stiam ce indrugasem acolo, cert era ca pusesem niste cuvinte pe o melodie inventata de mine.
In momentul urmator am vazut intradevar dublu acel tip sexy pe care il iubeam.
-Ian…scumpuleeeeee! Am strigat. Vino langa…mine…
-Anastasia, ce dracului faci?
I-am simtit mana in jurul taliei mele in timp ce cu cealalta a aruncat atat sticla goala, cat si cea plina din pat.
-Ma simt binee! Tu?
-Poti sa vorbesti mai incet?
-Daa…gata shhht!
I-am zarit zambetul pe care imediat l-a ascuns. Vroia sa para dur.
-De ce bei?
-De curiozitate, am raspuns sincer. Si de suparareee…am adaugat.
-Hai sa faci un dus. Sa-ti revii. Desi la cat ai baut nu cred ca trece asa usor.
-Nu fac nici un dus!am ripostat.
In clipa urmatoare eram ridicata in brate, pe urmarul lui.
-Nu stau la discutii cu tine. Faci pentru ca asa zic eu!
-Si cine iti spune tie ca eu ascult de tine? Lasa-ma!
-Sa nu aud comentarii!
In momentul in care am ajuns in baie, m-a lasat jos in cabina de dus.
Abia ma mai tineam pe picioare. Daduse drumul la apa si era rece.
-Fraiere, am baut eu si te-ai imbatat tu??? E receeeee!am strigat.
-Papusa, ca sa-ti revii nu faci dus cu apa calda.
-Ba daaa! Eu da. Fac dus cu ce apa vreau eu.
Am inceput sa tintesc dusul spre el, udandu-l din cap pana in picioare.
Nu realizam ce faceam asa ca am dat inainte.
-Anastasia, inceteaza!
-Hahahaaa vezi cum e?am intrebat malefic.
In clipa urmatoare a intrat in cabina langa mine. Nu aveam sutien pe mine asa ca maieul mi s-a lipit de sani. Il vedeam cum sa privea si imi placea asa ca am prins din nou curaj.
Am dat de robinetul cu apa calda, dupa care am inceput sa-mi ling buza de jos cu limba. Chiar nu mai stiam prin ce film vazusem asta, dar cert era ca in acel moment as fi fost in stare sa ma arunc in gol de pe o cladire, apoi sa il seduc cu nerusinare.
-Inceteaza sa mai faci asta!
-Ceee?am intrebat zambind.
Mi-am plimbat mana pe coapsa lui pana am ajuns pe abdomen. Am inceput sa-i desfac nasturii camasii unul cate unul. Stiam ca ar fi vrut sa ma opreasca, dar placerea nu-l lasa sa faca asta.
M-a tras cu forta, lipindu-mi sanii de pieptul lui. Acea senzatie era atat de mirifica, incat as fi vrut sa mi-o traga chiar acolo. Am inceput sa-l ling pe piept in timp ce ii dadeam camasa jos. M-a tras delicat si in acelasi timp sexy de par pentru a-mi apleca capul pe spate. M-a sarutat in scobitura gatului, lingandu-ma de dupa ureche pana pe linia dintre sani. Mi se facuse pielea de gaina, caci acei fiori pe care ii simteam mai mereu cand ma atingea nu-mi dadeau pace. L-am muscat de gat, facandu-l sa geama.
-Dumnezeule! A strigat. Si beata si tot ma innebunesti!
Probabil spera ca a doua zi sa nu-mi aduc aminte ce spusese, dar eu cu siguranta retineam totul in detaliu.

8 comentarii:

  1. Eu ador finalul!

    "-Dumnezeule! A strigat. Si beata si tot ma innebunesti!
    Probabil spera ca a doua zi sa nu-mi aduc aminte ce spusese, dar eu cu siguranta retineam totul in detaliu."

    Am ramas masca atunci cand am vazut ca se termina fara sa spui aventura lor pana la final!
    Ok, deci bautura a ametit-o in asa fel incat sa ii cada la picioare, cert e ca si el e cam terminat dupa ea.
    Iubesc asta!
    Nu-mi place ca s-a terminat atatd e repede:((. Am crezut ca o sa innebunesc atunci cand am vazut ca e atat de putin...sunt trista, vreau mai mult!

    Deci eu sunt curioasa daca el va astepta ca ea sa fie in deplinatatea facultatilor mintale pentru a...continua, desi pun pariu ca sunt amandoi prea...
    Bun, ideea e ca vreau capitolul urmator cat mai repede:X.

    xoxo,miku

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa-ti spun, sa nu-ti spun? :-?
    :))
    Vezi in urmatorul capitol ce se intampla:>.
    Ma superbucur ca iti superplace! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu ma mai tine pe ghimpi si scrie te roog in seara asta cap urm:X

    :-s

    xoxo,miku

    RăspundețiȘtergere
  4. Fac greva. Vreau cap VII !!!
    xoxo,miku

    RăspundețiȘtergere
  5. Ok. Deci promit ca asta seara il postez.
    Nu de alta dar esti periculoasa:)).
    :*

    @Rpattz and Christine's World multumesc >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. =)) intr-un final mi se va implini dorinta:X

    xoxo,miku

    RăspundețiȘtergere
  7. Muult prea tare !! Mi-a placut ! :X:X Foarte mult !! Cand apare next-ul ? ;)) >:D<
    -Silver.

    RăspundețiȘtergere