vineri, 25 martie 2011

Chapter XIII-Where dreams start

…in timp ce ma masa pe spate. Am gemut usor, cand limba lui incepuse sa-mi linga sfarcul excitat, alintandu-l pe celalalt cu degetele.Un val de emotii m-a cuprins.Mi-am prins degetele in parul lui, masandu-l usor, in timp ce isi cobora mainile catre bichinii mei din dantela.A inceput sa ma mangaie usor cu degetele, facandu-ma sa ma arcuiesc sub el.El a zambit langa sanul meu, dupa care si-a croit drum cu limba in jos catre stomac.Mi s-a taiat respiratia cand si-a adus limba peste lenjeria mea.Imi doream atat de mult sa nu o fi avut in acel moment, dar Ian parca imi citea gandurile, caci dintr-o miscare aceasta zacea pe podea.A continuat sa-mi sarute faldurile ude, facandu-ma sa delirez de placere.In acele momente mi-am dus mana catre fata lui, incercand sa-l ridic la acelasi nivel cu mine, dupa care l-am sarutat pasional si lung, masandu-mi buzele rosii si umflate.Mi-am dus mana catre abdomenul lui plat, trasand cerculete cu degetele, dupa care am coborat catre membrul lui tare, gata pentru mine.Am inceput sa-l prind in mana, desi imi era destul de greu, si sa-l fac sa se simta la fel ca mine.Am auzit un geamat destul de puternic din partea lui, asa ca am suras satisfacuta, sarutandu-l pe gat, iar mai apoi lingandu-i pieptul lucios.Mi-a prins fata in maini, privindu-ma timp de 2 secunde, dupa care si-a presat din nou buzele peste ale mele, introducandu-le intr-un joc fara scapare.Si-a coborat mana din nou catre locul meu intim, trasand miscari circulare peste clitorisul meu.Am tipat, strigandu-i numele in momentul in care am simtit fiorii ce se accentuau din ce in ce mai tare.

Mi-am ridicat, rezamandu-ma in coate pentru a-l privi mai bine. Vedeam in ochii lui o flacara aprinsa care ma ardea din ce in ce mai tare. Mi-a desfacut picioarele, tragndandu-ma si mai aproape de el, in timp ce ma freca din ce in ce mai repede.Nu mai suportam acea senzatie, vruiam totul, fara exceptie.Mi-am muscat buza, lucru ce l-a facut sa ma sarute imediat, sugand-o salbatic.

M-a privit din nou parca pregatidu-ma pentru ceea ce avea sa urmeze. Dintr-o miscare s-a impins in mine facandu-ma sa-l zgarii efectiv pe spate. Durere si placere in acelasi timp. Inca nu reusisem sa inteleg cum ma facea sa simt toate acele lucruri. A stat putin, lasandu-mi corpul sa se acomodeze cu marimea lui, dupa care a continuat cu miscari lente, iar mai apoi rapide, la cererea mea.Simteam sa sunt aproape si el al fel.Ne-am miscat pozitia intr-o ultima faza, lasandu-ma sa experimentez statul desupra.Acea caldura, insotita de fiori era din ce in ce mai deasa, asta pana cand am juisat.Cand secretiile mele au fost eliberate m-a lins, dupa care m-a sarutat, continuand mai apoi pentru a ajunge si el la aceeasi placere.
M-a prins in brate, strangandu-ma la pieptul lui si sarutandu-mi ochii, obrajii, buzele, gatul si sanii.Am simtit un nou fior.Chiar daca ma simtisem absolut perfect, ca in al noualea cer, trebuia sa rcunosc ca durea.

Am stat asa cateva minute, dupa care m-am aplecat dupa tava cu mancare, in timp ce l-am auzit chicotind.

-De ce razi?l-am intrebat uimita.

-Ma intrebam doar daca de acum incolo dupa ce facem dragoste o sa-ti vina foame.

-Posibil, am raspuns zambind.

Am apucat cateva capsuni mai mici, dupa care le-am dat prin ciocolata. Le-am muscat seducator in timp ce il lasam sa ma priveasca. A ridicat o spranceana.

-Anastasia, nu te doare?

In prima faza n-am inteles la ce se referea, dar in cele din urma am realizat.

-Ba da. Adica nu! M-am grabit sa ma corectez pentru ca nu vroiam sa se simta prost.

Mi-a mangaiat delicat obrazul.

-Nu e nevoie sa ma minti. Stiu si imi pare rau.

M-a sarutat scurt pe buze.

-Daca vrei ca totul sa fie ok si sa ma pot abtine intoarce-te cu spatele in timp ce mananci, te rog.

Am inceput sa radem amandoi. Dar nu aveam de gand sa fac ce imi sugerase.

Mi-am trasat conturul buzelor cu limba, privindu-l intr-un mod chiar sexy. Am luat cu degetul inca putina ciocolata si mi-am pus pe sfarcuri, parand a fi din greseala.

M-a privit putin trist, dupa care mi-a aratat penisul lui care era in erectie, din nou.

-Uite ce provoci! Tu sa-l faci sa-si revina acum.

Am inceput sa rad de figura lui , care parea serioasa si amuzanta in acelasi timp.

-Cookie, stai chill!

-O serios? Cookie?m-a intrebat ridicand din spranceana.

-A fost primul lucru care mi-a venit in minte.

-Nu pare deloc barbatesc!s-a plans Ian.

-Dar nici nu trebuie. E de ajuns sa stiu eu ce poate.

I-am facut cu ochiul, lucru ce l-a facut sa ma traga langa el.

Ne-am sarutat, dupa care m-a invelit la pieptul lui. Desi draperiile erau trase si nu putea patrunde briza, mi se facuse putin frig.

Dupa ce m-am incalzit am adormit fara sa realizez exact momentul.

In ziua urmatoare ne-am facut bagajele, refuzand insistentele lui Ian de a mai ramane o zi. Tineam foarte mult sa respecte programul pe care ma chinuisem sa-l pun cap la cap, iar faptul ca eram iubita lui nu ma facea sa nu fiu la fel de implacabila.

Inca nu apucasem sa discut cu Ebony si sa-i multumesc pentru faptul ca intrase in jocul lui Ian si ma adusese in acel loc pe care nu aveam de gand sa-l uit vreodata. Inca nu aflasem nici daca intre ea si Paul se intamplase ceva sau el inca se mai gandeam la iubita lui din NY.

In avion am stat langa Ian, gandindu-ma doar la faptul ca urma sa ajungem intr-o statiune muntoasa. A adormit cateva ore bune pe umarul meu, timp in care m-am jucat cu parul lui matasos. Spre deosebire de mine, el nu apucase sa doarma destul si in plus depusese si mult mai mult efort.

In momentul in care am ajuns era seara si am ramas placut surprinsa de faptul ca bagaje cu haine noi si potrivite acelui climat racorospentru mine se aflau deja in camera. Se ocupase chiar de absolut tot.

A observat uimirea mea.

-Un critic de moda ti-a ales hainele astea. Sper sa-ti placa.

-Glumesti?l-am intrebat surprinsa.

-Nu, e prietena cu mine. O sa ti-o prezint intr-o zi.

In acel moment am zarit si bagajele lui langa ale mele.

-O sa impartim acelasi suite?

-Da, m-am gandit….-a facut o pauza- oh firar scuza-ma!

M-am incruntat, neintelegand.

-Pentru?

-Trebuia sa te intreb inainte…

Am zambit pentru ca mi se parea a fi un gest chiar dulce.

-Nu fi prostut. Nu trebuie sa-mi ceri parerea in materie de orice.

L-am sarutat scurt pe buze.

Am facut dus separat pentru ca aveam nevoie sa ne odihnim dupa zbor, iar daca l-am fi facut impreuna cu siguranta nu ne puteam abtine.

L-am lasat pe el primul pentru ca imi planificasem sa aranjez atat hainele mele cat si pe ale lui. Am profitat de timp pentu a vorbi cu Ebony, care cu entuziasm imi povestea cum a decurs sarutul ei cu Paul. Erau impreuna, dar in secret. Ma bucuram pentru ea si speram sa dureze.Observasem alte inca 35 de apeluri de la Natalia, care probabil aflase pe unde umblam de la Tracie.

Gandurile mi-au fost spulberate de pieptul gol si ud al lui Ian care stralucea in lumina semineului. Am trecut pe langa el fara ca macar sa ma uit, dar m-a tras la pieptul lui dintr-o miscare. M-a lipit de el, udandu-mi maieul in dreptul sanilor. Ma trecuse din nou un fior placut. M-a mangaiat pe spate in timp ce ma saruta pe gat. Ma topisem! Norocul meu a fost ca s-a indepartat de mine la timp. Daca mai continua probabil urma sa am un orgasm.

Am intrat buimacita sub dus. Mi-am revenit in cele din urma si am iesit infasurata doar intr-un prosop. Iubitul meu statea pe burta si dezbracat in pat uitandu-se la televizor. Mi se facuse putin frig, desi focul in semineu inca ardea.

-Brrr! Am spus in timp ce ma indreptam catre el.

-Ti-e frig?m-a intrebat nemiscandu-si pozitia.

-Mi-e numai cand ma uit la tine. Acopera-te cu ceva. O sa racesti.Afara e zapada.

-Oh asta era. Vino langa mine!

Si-a tras boxerii pe el, a stins televizorul, dupa care m-am ghemuit in bratele lui. M-a sters ca pe un copil delicat cu prosopul. Mi-am luat niste pijamale ceva mai provocatoare si m-am bagat din nou sub plapumioara, langa el. Stateam in fund, rezemata de pieptul lui. A apucat feonul si a ineput sa-mi usuce parul. Devenise totul din ce in ce mai bine. Era caldut, liniste si ma simteam protejata, simtindu-l acolo langa mine.

-Ian?

-Da, scumpo.

-Ce iti place la mine?

-Hmm sa ma gandesc.In primul rand faptul ca esti o leoaica in pat!

-Minti!am sustinut. Nu stiai cum sunt in pat cand m-ai cunoscut.

A inceput sa rada.

-Normal ca nu stiam. Cum poti sa ma intrebi ce-mi place la tine? Imi placi tu cu nebuniile, atitudinea ta si faptul ca stii tot timpul ce vrei. Si chiar daca am fost primul barbat in viata ta ai stiut sa ma seduci asa cum nu a mai facut-o nimeni niciodata.

Chicoteam, dar mi-am schimbat starea imediat.

-Dar ea, Tyanna, cum era?

-De ce ma intrebi asta? Nu-mi face placere sa vorbesc despre ea.

-O mai iubesti?

-Nu, normal ca nu. Apartine unei alte epoci din viata mea. Face parte din trecut si crede-ma ca nu va mai veni de acolo vreodata.

Ma simteam in regula sa aud asta, dar am continuat cu intrebarile.

-De ce ai plecat? Si mai ales de ce m-ai catalogat drept un vis?

-Pentru ca asta erai pentru mine atunci. Nu am crezut ca tot ce s-a intamplat a fost real. La inceput am luat totul drept o joaca si mi-am promis ca vei fi a mea doar pentru orgoliul propriu. Vroiam sa o ingenunchez pe fata care a indraznit sa ma faca sa tac de atatea ori. Dar pe parcurs m-am indragostit de tine si cand am realizat asta am simtit ca nu are rost sa raman pentru ca avem vieti total diferite. Am crezut ca meriti o altfel de viata pentru ca am observat ca nu pui mare pret pe vedete.

-Iar acum nu mai crezi asta?

-Nu! Acum sunt egoist. Te vreau numai pentru mine. Te opui?

-Hmm…acum imi ceri parerea?

Am inceput sa radem pentru ca ne-am adus aminte de cearta noastra din Caraibe.

-Da, chiar asta fac!

-Atata timp cat sunt fericita nu ma opun. Asta ca sa fiu si eu egoista!

Mi-a plantat un pupic pe obraz.

-Iubitule?

-Anastasia, draga mea, fie-ti mila de mine in seara asta si hai mai bine sa dormim. Promit sa vorbim maine si sa-ti raspund la orice intrebare iti trece prin cap.

-Una ultima si gata! Promit.

Si-a dat ochii peste cap.

-Daca te uiti asa la mine imi aduc aminte noaptea trecuta si nu pot spune decat „ok facem cum zici tu”.

Am chicotit.

-Ma iubesti?

-Normal, prostuto, normal ca te iubesc!

-Si eu…

Am rostit aproape adormita. Eram nespus de incantata.

---------------------------------------------

Va rog frumos daca se poate sa-mi lasati si parerea voastra.

3 comentarii:

  1. Super,super,super!!!!
    A fost formidabil.
    Si felul cum ai descris...wowwww,est,esti idolul meu in materie de scris.
    Tine-o tot asa si o sa ajungi o mare scriitoare.
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar iti urmaresc povestea cu mult drag :D Printre putinele de care m-am atasat atat de tare! :)

    RăspundețiȘtergere