vineri, 18 martie 2011

Chapter XII-No need to ask, desire is the word

Din perspectiva Anastasiei

M-am imbracat asa cum imi sugerase, fiind destul de curioasa unde vom merge.

Am coborat si l-am zarit pe un fotoliu, aproape de receptie, dar nu era singur. Paul si Ebony il insoteau.

-Sunt gata. Ce faceti aici?am intrebat cu un zambet pe buze uitandu-ma doar la cei doi.

-O stati linistiti porumbeilor noi nu va insotim la sedinta foto, a spus Paul vizibil amuzat.

Mi-am indreptat privirea catre Ian care ma privea zambind. Le spusese ca suntem impreuna?

-Doar nu credeai ca o sa fie ceva secret, nu iubito?

-Mai conteaza ce credeam? am raspuns sec.

-Hai sa mergem!

M-a prins de mana tragandu-ma dupa el.

-Paa!am spus din zbor, Ebony raspunzandu-mi cu un zambet.

L-am urmat fara sa scot un cuvant. Speram sa observe el nemultumirea mea, dar din pacate nici nu si-a intors privirea catre mine pana ce nu am ajuns in fata unui iaht.

-Hai sa te ajut sa urci.

M-a tras aproape de el sarutandu-ma scurt pe buze dupa care m-a tinut cat timp am pasit pe punte. Pe iaht mai erau cativa oameni pe care nu-i mai vazusem in viata mea. Totul era amenajat pentru o sedinta foto. Numai asta nu-mi doream in acel moment. Ma intrebam oare cat mai dura pana sa realizeze ca erau anumite lucruri care ma deranjau?

-Iubito, acum sa-ti spun partea interesanta…dar inainte de asta vreau sa aud ce e cu starea asta?

-Spune-mi mai intai partea interesanta, i-am sugerat.

-O sa apari in sedinta foto cu mine!

Eram socata.

-Ok. Ian, trebuie sa vorbim.

-Nu te bucuri? Spune.

-Nu in fata tuturor acestor oameni.

-Dar deja ne indreptam spre larg si in plus va trebui sa te obisnuiesti cu asta.

-Dar nu vreau sa ma obisnuiesc cu asta! Stii sunt momente in viata in care ar trebui sa ceri si parerea celui de langa tine. M-ai intrebat daca vreau ca Paul si Ebony sa afle ca suntem impreuna? Bineinteles ca acceptam, dar nu te-a interesat parerea mea. Iar acum, spune-mi cand am precizat eu ca ceea ce imi place la tine e faptul ca esti faimos? Poate nu vreau sa apar in poze, prin reviste. Poate ca tot ceea ce imi doream acum era sa fim undeva SINGURI!

Am strigat ultimul cuvant, mai tare decat restul discursului meu. Imi parea rau ca trebuia sa fac asta, dar preferam sa ii spun ce simt si ce cred cu adevarat asa cum incercasem sa fac mereu.

Tipa care se ocupa cu machiajul incepuse sa se uite ciudat la mine, iar restul pareau speriati. Ian era mai mult decat socat si incruntat, ba chiar nervos. A oftat, intorcandu-si privirea intr-o parte. Prefera sa nu ma priveasca. M-a durut acel gest.

-Puteai sa-mi spui de cand am plecat de la hotel, macar…

-Macar ti-ai fi putut da seama singur. Am crezut ca ma cunosti.

-Da si eu am crezut asta…

Mi-am muscat buza, abtinandu-ma sa nu-mi curga vreo lacrima.

-Vreau sa ma intorc!

-Imi pare rau, dar dupa cum vezi nu se poate. Ne-am indepartat deja destul de mult. Va trebui sa astepti pana termin sedinta foto. Apoi o sa ne intoarcem. O si in cazul in care nu vrei sa asisti la asa ceva poti sa cobori pe punte. Stai la soare, departe de lucrul ingrozitor pe care eu o sa-l desfasor aici sus.

-Nu e cazul sa fii ironic.

-Nu sunt ironic. Pur si simplu reproduc cu alte cuvinte ce ai afirmat tu.

-Eu nu am zis asa ceva.

-Doar ai sustinut sa mentionezi cat de groaznic ti se pare faptul ca am vrut ca toata lumea sa stie ca esti iubita mea.

-Nu la asta ma refeream! Am strigat pentru a-i acoperi vocea.

-Anastasia, gata! a spus intr-un final.

Am vrut sa zic ceva, dar era destul de dureros si asa. Nu era nevoie sa continui. Am coborat in graba. Imi venea sa plang, mai mult de nervi. Nu eram de nici macar o ora impreuna si deja ne certam. Asa ceva nu era posibil.

Mi-am asezat ochelarii de soare in ochi, dupa care mi-am scos notebook-ul din geanta. I-am sunat impresarul pentru a ma pune la curent cu toate activitatile lui. Din moment ce din punct de vedere personal nu ne mergea prea grozav, am decis ca macar profesional sa fie totul ok.

I-am aranjat tot programul pentru acea saptamana. Am ramas putin uimita ca plecam din Caraibe in ziua urmatoare pentru a ne indrepta catre o statiune montana-Banff, Canada. Ce Dumnezeului era cu acea schimbare brusca de clima? Am mai dat cateva telefoane, printre care si pentru a ma interesa ce mai era pe la facultatea mea pe care o lasasem cam de izbeliste in ultima vreme. Tracie ne ducea dorul la cursuri pentru ca de fiecare data cand era ceva plictisitor radeam toate 3, vorbind prin mesaje. Si mie imi era la fel de dor de ea, dar ea alesese sa ramana la cursuri in loc sa isi ia ceva de lucru la fel ca si noi.

Sirul gandurilor mi-a fost intrerupt de un ospatar care mi-a adus un coktail. Am lasat notebook-ul putin deoparte si m-am intins putin sa ma relaxez.

Din perspectiva lui Ian

-Relaxeaza-te! Inspira si detaseaza-te de tot.

Ce dracu baliverna tipul ala cu aparatul? Chiar nu intelegea ca nu-mi statea gandul la asta atunci?

-Stop!am strigat. Pauza ca deja ma enervez.

-Ian, dragule, tin sa te anunt ca nu am decat 2 poze cat de cat calumea. Restul sunt cu tine ba bosumflat, ba indispus. Revino-ti daca vrei sa facem treaba treaba.

-Milow, ce nu intelegi din faptul ca e pauza? Ma bati la cap in timp ce ma pozezi. Acum lasa-ma!

-Ok ok, prost dispusule!

I-am aruncat o privire din care speram sa inteleaga sa taca asta daca nu cumva vroia sa innoate pana la mal.

M-am rezemat de balustrada, privind in jos catre Anastasia. O zarisem mai devreme lucrand, iar acum parea sa fie ceva mai linistita. Era atat de frumoasa si…perfecta! Da, asta era cuvantul care o definea in viziunea mea.

Uram faptul ca ma certasem cu ea. Vroiam doar sa o introuc in lumea mea cat mai repede cu putinta, numai ca pentru ea ma miscam cu prea mare viteza. Nu vedeam de ce nu intelegea ca o iubeam si ca imi doream ca si altii sa stie asta? Orice fata isi doreste ca iubitul ei sa se mandreasca cu ea. Ea de ce nu vroia asta?

Am privit catre larg, apoi din nou catre ea. Formele ei, pielea fina si acel miros inconfundabil-toate astea pentru ca ea… nu era orice fata. Atunci am realizat unde gresisem.

Am decis sa inchei pauza, strigand din nou dupa Milow, care se innecase cu un bob de strugure. Eu il injurasem pentru mai devreme, cu siguranta. Am zambit pentru ca ma distra si pentru ca dupa acea sedinta foto plictisitoare urma sa ma impac cu Anastasia.

Din perspectiva Anastasiei

Ziua era aproape trecuta, iar Ian inca nu vorbise cu mine. Era inca acolo sus cu toate persoanele care se ocupau ca pozele sa iasa perfect. Apusul se vedea foarte frumos si mi-as fi dorit sa il privim impreuna, pacat ca era atat de incapatanat.

In momentul in care am ajuns in port, am coborat singura de pe iaht, fara sa-l astept. Ma enervase prea tare.

M-a vazut ca plec hotarata si nici macar nu a facut vreun efort sa ma intrebe unde ma duc sau de ce plec fara el.

Am sunat-o pe Ebony, care probabil era la fel de singura ca si mine.

-Unde esti?am intrebat-o sec.

-Aoleo, ce s-a intamplat de vorbesti asa?

-Nimic. Esti singura?

Se auzeau valurile marii.

-Aaa nu. Sunt cu Paul, ne plimbam.

-A ok. Lasa ca vorbim mai tarziu.

-Zii daca s-a intamplat ceva.

-Nu s-a intamplat nimic. Asta e ca nu s-a intamplat NIMIC!

Si am inchis telefonul. Stiam ca o sa-mi para rau mai tarziu, dar in acel moment nu mai conta.

Am urcat in camera pentru a-mi face un dus si a ma schimba. M-am aranjat foarte frumos pentru ca aveam de gand sa cobor la masa singura si vroiam ca Ian sa ma vada asa, sa-i observ reactia. Speram sa-si revina si sa vorbeasca cu mine. Sa faca el primul pas pentru ca gresise si din acea cauza ziua pe care trebuia sa ne-o petrecem impreuna, o petrecusem separat.

In momentul in care mi-am verificat telefonul aveam un mesaj de la Ebony.

„Anastasia, te astept pe plaja inchiriata pentru Paul si Ian. Sunt singura si vreau sa vorbim.”

Avand in vedere ca ii inchisesem telefonul in nas fara nici un motiv, macar sa merg si sa vorbesc cu ea ar fi fost frumos sa fac. Asa ca m-am indreptat catre acel loc.

In momentul in care am ajuns, sub palmieri era amenajat un cort destul de mare in stil arabesc. In interior se afla o masuta cu mancare si un pat asemanator cu un baldachin, plin cu perne de diferite forme. Peste tot se aflau lumanari si faclii.

Am incremenit. Nu stiam daca sa merg in continuare sau sa ma opresc. In acel moment am simtit telefonul vibrand in mana. Era din nou un mesaj.

„Mergi in continuare, etalandu-ti formele. Inchide ochii cand esti pe aproape si incearca sa simti un parfum cunoscut. Ghideaza-te dupa el!”

Dumnezeule mi se facusem pielea de gaina si tocmai eram pe cale de a-mi retrage tot ce spusesem despre Ian. Nu-mi venea sa cred ca facuse acel lucru. Era genial! Mirific! Mirobolant!

Am facut exact asa cum scria in mesaj. In momentul in care am pus piciorul pe covorasul din cort am inchis ochii.

Am auzit ca si cum cineva ar fi tras niste draperii, iar un aer caldut mi-a mangaiat fata. Am avut impulsul de a deschide ochii, dar m-am oprit la timp caci nu vroiam sa stric nimic din ceea ce pregatise.

In urmatorul moment am simtit o esarfa peste ochii mei. Cu siguranta vroia sa se asigure ca nu trag cu ochiul. Se afla in spatele meu. Cu fiecare miscare ii simteam asa cum precizase-parfumul. Mi-a dat cu miscare rapida parul de pe spate pe o parte si a inceput sa ma sarute usor, suav pe gat.

Incepusem sa respir intretaiat. M-a prins de talie strangandu-ma la pieptul lui. Mi-a prins buzele intr-ale sale in timp ce mi-am desfacut esarfa de la ochi. L-am prins de gat, mangaidu-l usor. Sarutul de atunci nu semana cu nici un alt sarut de-al nostru. Era mult mai romantic si grijuliu. Fiorii erau din nou prezenti in tot corpul meu.

-Ma ierti?m-a intrebat dulce, prinvindu-ma adanc in ochi.

Mi-am muscat buza pentru ca aveam de gand sa ma joc putin cu el pentru ca ma lasase atata timp in dubiu.

M-am ridicat pe varfuri pana am ajuns in dreptul urechii lui. L-am muscat delicat, dupa care i-am soptit seducator:

-Bineinteles, iubitule…

Incepuse sa se excite, lucru ce ma multumea peste masura. Cel putin nu eram singura. M-am ridicat in brate, punandu-mi picioarele in jurul taliei sale. M-a asezat pe pat, sarutandu-ma pe gat.

-Mi-e foame!am soptit.

S-a oprit brusc, probabil dezamagit de faptul ca stricasem momentul. Nici macar nu-si imagina ce aveam de gand sa fac.

-Serios?m-a intrebat ca un copil.

-Ihi…am spus inca privindu-l provocator.

-Hai sa mancam atunci, a spus resemnat.

M-am ridicat sa iau tava cu fructe si am asezat-o pe pat impreuna cu bolul de ciocolata.

A vrut sa se ridice sa-mi faca loc, dar l-am impins inapoi pe pat.

Inca un lucru placut era ca pe fundal se auzea o melodie relaxanta cu tema orientala, dar foarte sexy. Asta mi-a dat alta idee.

M-am intors cu spatele la el si am inceput sa ma misc ca intr-un dans lasciv, dar suav. Mi-am ridicat rochia aratandu-i coapsele. Am dansat, lasandu-ma in jos si ridicandu-mi parul in acelasi timp pentru a-mi vedea linia gatului. Mi-am dat o bretea de la rochie jos, dupa care m-am apropiat de el pentru a-i dansa in poala.

M-a apucat strans de talie, intorcandu-ma cu fata la el. Era atat de fascinat incat imi doream din ce in ce mai mult sa continui. Mi-a lins umarul, facandu-mi pielea de gaina, dupa care mi-a dat jos si cea de-a doua bretea. Am lasat rochia sa-mi cada gramada la picioare. Imi alesesem o lenjerie intima neagra.

M-am asezat din nou in poala lui, apucand o boaba de strugure. Am supt-o, dupa care mi-am infipt dintii in ea, innebunindu-l. M-a sarutat ceva mai salbatic, dupa care mi-a pus ciocolata pe buze. A inceput sa linga usor, muscandu-ma in cele din urma de buza inferioara.

Mi-a desfacut sutienul….

---------------------------------------------------

To be continued...

22 de comentarii:

  1. Cum ai putut sa ne lasi asa?Ador ficul asta.Nici nu trebuie sa mai spun ca astept cu nerabdare urmatorul capitol.Spor la scris.

    RăspundețiȘtergere
  2. ne-ai lasat in plop ...si plopu-i pe luna ....:))......ce metoda a gasit si el sa o impace ..... chiar ca e speciala ..... a renuntat ea la o sedinta foto ...cu Ian .... oficial fata asta nu e sanatoasa ...
    ador capitolul asta .....mi-ar fi placut sa fie mai lung ...dar asta e ....:(
    Astept next-ul .....rapid ...

    XoXo RiRi

    RăspundețiȘtergere
  3. Maii !! Nu ca iti era dor de mine ?! :)) Mie imi era dor de tine >:D< . Mai capitolul e superb pana la sfarsit . Cum ai putut sa ne lasi asa ? Cand apare urmatorul ? ;)) Kisses and Hugs .
    -Silver .

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa, comentariul de mai devreme a fost doar ca sa verific daca pot comenta, si se pare, ca in sfarsit, e posibil :))
    Nu ma asteptam sa aiba loc prima lor cearta, la fel cum nu ma asteptam nici sa se arunce asa repede intr-o relatie. Recunosc ca as fi preferat sa se tatoneze un timp mai lung, sa se calce pe nervi, sa fie mai complicat totul intre ei.
    Dar se pare ca si asa complicatiile apar. Ian se arunca cu totul, ceea ce mi se pare ciudat, il vedeam mai rational, iar Anastasia e sceptica, nesigura. E si firesc, o inteleg. Si mie mi s-ar fi parut fortat sa apara intr-o sedinta foto cu el la doar o zi de relatie. E prea multa presiune pe care el i-o pune pe umeri involuntar. Ea e tanara, fragila, nu e familiarizata cu acest gen de atentie pe care presa ar monta-o asupra ei. El cred ca e putin inconstient.. expunerea relatiei lor acum cand de abia sunt la temelia constructiei, la inceput, poate sa compromita tot intre ei, sa distruga ce se infiripa in sufletele lor.
    M-a bucurat ca a inteles ca a gresit, si modul atat de romantic in care a vrut sa isi ceara iertare. Mi s-a parut ciudat, recunosc ca il vad pe Ian ca pe Damon - sarcastic, voit nepasator, delasator uneori. Dar se pare ca tu vrei sa construiesti actorul diferit de personajul sau, ceea ce e.. hmm. bine cred.
    Doar nu-l fa prea bun, I like bad boys :))

    Gata..am aberat destul. Macar acum ca am ocazia, m-am descarcat de datile cand n-am putut comenta.
    Ti-am mai spus cat imi place povestea si cat de bucuroasa sunt cand gasesc un capitol nou?

    Te pup si multa inspiratie! Ar fi prematur din partea mea sa intreb pe cand continuarea?

    RăspundețiȘtergere
  5. @Alexandra Multumesc mult!:*

    @monkeyriri Da a renuntat tocmai pentru ca e intreaga la cap:)). Imi pare rau ca nu am putut sa-l fac mai lung, dar era 00:30 cand am terminat de scris si nu mai aveam chef sa continui atunci:(.

    @Silver Normal ca imi era dor de tine:)). Am putut sa va las asa tocmai pentru ca din cauza somnului nu am mai putut continua, desi mi-as fi dorit.

    @Krisz Si mie imi plac bad boys :X.Desi il ador pe Damon din toate punctele de vedere, Ian nu e chiar ca el. Sunt impreuna acum nu pentru mult timp pentru ca apoi o sa mi se para mie plictisitor. Am ceva idei cum sa o continui, dar trebuie sa ma decid asupra lor. Ma bucur ca ai putut sa lasi comentariu pentru ca asa mi-e mai usor sa aflu parerea ta. Ma bucur foarte mult ca iti place si chiar nu am nici cea mai vaga idee despre cand o sa apara continuarea. Eu de obicei scriu seara asa ca in cursul acesteo saptamani promit 2 capitole( aici includ si weekendu').

    Pupici fetelor si multumesc inca o data ca cititi!

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa...iti citesc capitolele de mult dar nu am putut sa comentez...
    Cearta cu Ian a fost putin cam trista :(.Nu-mi place cand se cearta...Dar trebuie sa se certe pentru ca nu ar fi o relatie normala :)).E frumos fara complicatii dar parca prea sec...Numai lapte si miere nu e frumos intotdeauna...
    Dupa cum ti-am zis mi-a parut rau ca s-au certat si ma intrebam de ce Ian nu face nimic sa o impace...
    Dar cand am vazut ce surpriza i-a pregatit mi-am zis :"Asta-i Ian Somerhalder":D :)).A fost foarte frumoasa seara,dar Doamnee...Numai pot astepta pana la urmatorul...:)M-am atasat atat de mult de ficul tau si acum astept cu nerabdare urmatorul capitol :D.
    Iti ador munca si vreau sa-ti spun ca scrii foarte frumos...
    Eu ii vad difert pe Ian si pe Damon...Imi place Damon,pentru ca si mie imi plac baietii rai :)Dar imi place si de Ian,firea lui blanda si seducatoare...Aberez prea mult :))
    Ti-as spune ca scrii exceptional dar probabil ca stii si tu :D
    Eu doar vreau sa mentionez cat de frumoasa e povestea...Stii cand ai postat mai tarziu,eu stateam si verificam din jumate in jumate de ora sa vad daca a aprut capitolul :))
    Ma bucara faptul ca l-ai pus,foarte mult :x:*
    Sper ca nu am zis ceva care te-a deranjat :*
    Dupa cum iti dai seama am comentat pentru prima data la fic si nu prea stiu ce sa iti zic...
    Te pup..:*
    Vampire-Girl

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu m-ai deranjat absolut deloc:*. Ba chiar iti multumesc mult pt parere! >:D< Sper sa iti place si in continuare.

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Ok, fac o pauza, trebuie sa comentez!
    E superb, mi-a fost asa dor de povestea asta. Niciodata nu mi s-a intamplat sa fiu asa ocupata, aat de ocupata incat sa nu pot intra sa comentez.
    E strsant rau.

    Am observat ca ai inceput sa reduci marimea capitolelor, sau poate e de vina doar ideea care ma face sa vad nu film, nu sa citesc o carte.
    E superb stii, chiar ai talent la scris poveste mondene.
    Nu stiu de ce am avut in anumite momente impresia ca citesc parca ceva din primul tau fic ce l-am citit...parca era cu A...
    Nu mai stiu. :-s

    Deci, relatia lor, bine explicata din perspectiva amandurora e una chiar interesanta. Ian nu a bagat-o in seama pea mult dar a rezervat o noapte pentru amandoi ca in rai....
    Mai devreme voia sa anunte tot globul ca o iubeste pe Ana.
    Ciar e super!
    Ian e super tru:X
    Stie atat de bine ce-i place ei...partea romantica, desigur. Sau poate are doar experienta. Sper sa dureze, pentru ca ador aceasta poveste!!!
    Astept cu mare mare nerabdare capitolul urmator.


    Si acum ma intorc la munca.
    xoxo,miku

    RăspundețiȘtergere
  9. Spor la lucru pentru ca stiu ca ai destul. Si multumesc:*.

    RăspundețiȘtergere
  10. Normal ca o sa imi placa ,scrii asa de frumos :x
    Cu placere app:*
    Va trebui sa te obisnuiesti cu mine:D,am fost la toate capitolele dar nu am putut sa comentez,au fost foarte frumoasa...
    App...stii am citt pe un site ca Ian ar vrea ca Damon sa o rapeasca pe Elena in Caraibe :)
    Buna interpretare....Chiar a iesit mai buna de cat ma asteptam eu :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Da si eu am citit cred ca pe acelasi site. Super tare dorinta lui pacat ca scenaristii nu sunt de acord;)).
    Bineinteles ca ma obisnuiesc cu tine si o sa-mi placa.

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  12. cand il pui pe urmatorul?

    RăspundețiȘtergere
  13. Am terminat intr-un final cartea si acum vreau capitolul urmator. Deja imi rod unghiile:))

    Haideee:)

    xoxo,miku

    RăspundețiȘtergere
  14. Da pacat ca nu sunt de acord...Eu una as fi :))
    Si sigur si Ian ar fi :-> Si fanii nu mai zic...
    Astept capitolul urmator cu sufletul la gura :))
    Sper sa il pui in 2 zile ca deja mor de curiozitae...
    O luna si jumatate fara TVD :(( Why so much??(cred ca orice fan Jurnalele Vampirilor isi pune aceasta intrebare :) )

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte frumos capitolul.
    Il astept cu nerabdare pe urmatoarul...

    RăspundețiȘtergere
  16. Imi cer scuze pentru absenta mea si pentru faptul ca nu am mai scris nimic:-s.
    Promit sa ma revansez zilele astea:*.

    RăspundețiȘtergere
  17. Absolut superb.
    Scuze ca n-am postat pana acum,dar nu puteam.
    Abia astept next-ul,esti fenomenala.
    Mi-am creat si eu un blog si am scrisprimul meu fic,daca va intreseaza,http://maria-lumeapovestilor.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere