joi, 31 martie 2011

Chapter XVI-A different demention


-Tu ce cauti aici? m-a intrebat surprins.

Grozav! Acum facea si pe prostul.

-Uite cum sta treaba, Justin! Din cate stiam eu am ramas chit. Nu cred ca era nevoie sa faci toata sarada asta.

-Despre ce vorbesti?...O nu! Spune-mi ca nu tu esti tipa cu organizarea!

Am zambit prosteste si ironic.

-Doh! Trebuie sa-mi lipesc un biletel pe frunte ca sa-ti dai seama?

-Esti cumva in perioada aia a lunii? Nu te comporti deloc normal.

Am inceput sa bat din picior in semn de revolta.

-Nici tu nu pari a fi un batran regizor, gata sa iese la pensie.Desi daca ma uit mai bine…

-Ha ha ha! Dintr-o data am devenit comici sau cum?

-De fapt nu am glume in program cu tine. Am plecat.

Mi-am luat geanta, dar m-a prins de mana mai repede decat mi-as fi putut imagina.

-Hey, inca nu am terminat! Chiar trebuie sa organizez aceasta petrecere si alte firme nu o sa accepte datorita timpului foarte scurt.

Am ridicat din spranceana, privindu-l suspicios.

-Ia un loc si iti explic totul.

Dintr-o data devenise serios si politicos. M-am asezat, hotarand sa-l ascult.

-Repede, te rog!

A deschis gura sa-mi dea o replica geniala de-a lui, dar a inchis-o la loc, realizand ca depindea de mine.

-Bun…stai calm Justin, stai calm!s-a linistit singur, lucru ce m-a facut sa-mi scape un zambet. Anastasia e vorba de petrecerea pentru tatal meu, Edgar. Nu ar trebui sa alerg acum sa ma ocup de tot daca nu i-ar fi venit minunatei mele mame ideea de a o organiza chiar eu. Ei sunt in LA si nu se poate ocupa ea personal asa ca m-a rugat pe mine. Acum urmeaza partea interesanta: trebuie sa fie in 2 zile.

-Caaatt?am intrebat. Nici nu se pune problema. E vorba de invitatii facute pe comanda, lista cu persoanele care confirma ca pot ajunge. Trebuie sa fac rost de local, sa-l aranjez, sa ma ocup de bauturi. Tu crezi ca asta se poate realiza in 2 zile? Mamei tale nu i se pare imposibil? Imi pare rau dar nu te pot ajuta.

-Aaa de fapt stiam de asta de o luna, dar am tot amanat.

-Asta imi confirma faptul ca esti un iresponsabil.

-Sunt ce vrei tu, numai ajuta-ma!

-Nu se poate. Chiar daca as vrea, nu as putea.

-Nici daca iti fac recomandari foarte bune?

-Recomandari in first class din partea unui avocat?am intrebat intentionand sa-l jignesc pentru a ma lasa in pace.

Si-a dat ochii peste cap.

-Din partea tatalui meu…

M-am gandit cateva secunde, realizand ca as putea face fata cu putin efort si as castiga si niste puncte in plus ca si organizatoare.

-Hmm…poate ca nu ar fi chiar imposibil.

Se luminase la fata.

-In sfarsit ne intelegem.

Nu puteam pierde timpul asa ca i-am spus ca trebuie sa plec pentru a pune la punct ceea ce se putea in acea zi. Bineinteles ca a insistat sa ma insoteasca. A trebuit sa accept doar pentru ca mi-a oferit un bonus la plata. Eram materialista, dar tipu ma scotea din sarite si tot timpul avea ceva de comentat.

Primul magazin in care am intrat a fost cel pentru invitatii. Am reusit in cele din urma sa o conving pe tipa care se ocupa cu asa ceva sa le faca in aceeasi zi, doar ca idiotul de Justin s-a gasit sa faca o remarca cu privire la design-ul magazinului. Dup aparerea lui „cineva cu gusturi atat de proaste nu poate sa faca niste invitatii pe masura asteptarilor lui”. A refuzat sa ne mai ajute, iar eu deja ma abtineam cu greu sa nu-i trag una acolo.

-Justin, tu esti tampit?am intrebat degajat, ca si cum aceasta intrebare era foarte fireasca.

-Hai pe bune acum, vrei sa spui ca tie ti-a placut magazinul?

-Nu conteaza! Nu asta e ideea. Ne facea invitatiile cum vroiam noi, doar ca te-ai gasit tu cu gura ta cea mare sa strici ceva ce ma chinuiam de un sfert de ora sa realizez. Daca as fi in masina mea in momentul asta as accelera cu cel putin 150 km/h si apoi ti-as deschide usa pentru a zbura de aici.

-As putea sa incerc sa fac eu asta.

-Sau nu! Opreste aici. Dar de data asta merg singura.

-E interzis, nebuno! Cine ti-o fi dat tie permisul nu stiu.

-Ideea era doar sa ma lasi pe mine aici, iar tu sa PLECI.

-Nici sa nu te gandesti. Doar nu crezi ca las totul in mana ta. Vin si eu.

-Arrhhh! Incepusem sa ma enervez. Fie! Dar daca mai scoti un cuvant zbori prin vitrina magazinului.

-Ok. Dar inceteaza cu amenintarile pentru ca oricum nu le iau in calcul.

Am trantit portiera in semn de razbunare. S-a strambat la mine in schimb.

M-am uitat pe cateva pliante, nemaifiind nevoie sa conving pe nimeni in legatura cu timpul realizarii lor. Am gasit-o pe patroana, care a fost de acord din prima clipa sa ni le faca pe loc. Nu ramanea decat sa alegem modelul.

-Sunteti un cuplu dragut!a afirmat o vanzatoare, care numai ce sosise.

-Ooo nu, noi nu…am incercat sa balbai o explicatie, dar Justin a continuat luandu-ma de gat.

-Nu-i asa? In acel moment mi-a prin nasul intre degetele lui, facand acel gest copilaresc.

M-am uitat dezgustata la el, nereactionand la circul pe care incerca sa-l faca.

-Gogosica mea voia de fapt sa precizeze ca invitatiile sunt prentru o petrecere in cinstea viitorului ei socru.

„Gogosica”? Bleacs! Am zambit ironic.

-Parca ti-am zis sa taci?l-am intrebat pentru a ma auzi doar el.

-Credeam ca ai inteles ca nu ma poti face sa tac.

-Nici daca…

-Nici daca ce?a continuat dupa cum ma asteptam-curios.

-Te rog frumos?

Se vedea ca se gandise la cu totul altceva, dar nu avea sa primeasca nici un sarut de la mine.

-Neaa…plictisitor!

A urmat o pauza de cateva secunde, dupa care mi-a zambit diabolic. Stiam ca urma sa faca o prostie.

-Stiti, scumpa doamna, asteptam chiar un copil!

Am incremenit. Ce dracului credea ca face? M-am intors brusc aruncandu-i o privire plina de sageti, care daca l-ar fi atins cu siguranta ar fi fost otravitoare.

-Gogosico, nu te rusina. Da si ne-am gandit sa facem nunta o data cu botezul.

-TACI! Am strigat la el facandu-i pe toti din magazin sa-si indrepte privirea catre noi.

Puteam sa realizez fara sa le observ reactiile ca ma considerau nebuna de-a dreptul.

-E din cauza sarcinii! A soptit Justin aratand spre mine.

Dupa care am auzit un „Aaaa” pe fundal. Chiar toate acele persoane erau atente la noi?

L-am apucat de mana strans si l-am tras catre mine.

-Honey, daca mai spui vreun lucru personal de-al nostru iti garantez ca acest copil ce il astept va fi ultimul tau mostenitor. Pe scurt- te las fara ceilalti!

Dupa care i-am zambit malefico-dulce. I-a scapat un zambet, caci privind dintr-un alt unghi acele scene chiar erau amuzante.

Am mai asteptat acolo in jur de o jumatate de ora, timp in care ne-am facut de ras reciproc „relatia”. Probabil ingrozisem toate acele persoane, dar nu mai conta. Oricum nu ne cunostea nimeni.

Ne-am petrecut restul zilei contrazicandu-ne cu privire la local, iar cand in sfarsit am gasit ceva frumos in stil venetian am inceput sa ne certam pe tema petrecerii. Era un coktail asa ca am propus tinute normale, dar cu tente de cinemtografie, film, regii. Intr-un final a fost de acord cu mine asa ca am rasuflat usurata.

Era deja ora 21:00 asa ca m-a dus la restaurantul in care ne intalnisem la inceput pentru a-mi lua si eu masina de unde o lasasem. Dupa care am plecat impreuna, dar fiecare cu masina lui.

Mi-a venit ideea sa merg inaintea lui pentru a prinde locul meu de parcare, dar probabil se gandise la acelasi lucru asa ca ne-am intrecut oarecum pana acasa. Din pacate am ajuns in acelasi timp, coborand nervosi din masini. Locul nostru era deja ocupat.

-Cine dracului mai e si asta?am intrebat revoltata.

-Ce cauta aici?a intrebat la fel de nervos ca si mine.

Am stat amandoi uitandu-ne la acea masina care parea foarte noua timp de cateva secunde.

-Ii ingaurim *pneurile?a propus Justin.

-Eu o zgarii, tu le tai. Ok?

-*Deal!

Ne-am prostit amandoi sabotand masina, dupa care am parcat in locuri diferite. Am urcat, fiind intampinati pe holul in care erau apartamentele noastre de Andrew.

-Anastasia, buna! Mi-a spus privindu-ma parca pierdut.

-Buna, Andrew!i-am raspuns zambind.

-Mda…buna si tie fratioare. Ce mai faci?Pe unde ai umblat?l-a ironizat Justin.

-Te-am mai vazut o data azi, a completat Andrew. A chiar..era sa uit. Tata si mama sunt aici. Au sosit azi in timp ce tu erai plecat. M-am gandit sa te sun, dar au zis sa te las ca poate ai treaba. Ma gandeam doar ce o sa zica cand o sa afle ca ai uitat de petrecere?!

-O mai taci!i-a ordonat Justin. Nu sufli nimic pentru ca m-am ocupat deja cu Anastasia astazi de anumite probleme asa ca o sa fie gata la timp.

-Voi doi va intelegeti?a intrebat surprins, dar si putin…gelos.

-Nu chiar.Am tinut sa-l fac sa inteleaga. Eu ma ocup cu asa ceva, iar el nu a stiut ca sunt eu si invers. Pana la urma am ajuns la un punct comun, chiar daca a fost prin santaj si alte treburi din astea.

Andrew incepuse sa rada.

In acel moment am auzit usa apartamentului lor deschzaindu-se. Parintii lor tocmai se pregateau sa iasa.

-Justin, dragule! A spus mama sa in timp ce l-a imbratisat.

-Ce faceti aici?i-a intrebat acesta.

Si-a imbratisat si tatal in timp ce astepta raspuns.

-Ne-am gandit sa venim pentru ca nu mai sunt decat 2 zile pana la coktail si nu avea rost sa mai ramane in LA. O dar cata impolitete. Cine este aceasta domnisoara incantatoare?a intreba mama lor.

-Buna seara!am spus politicos. Anastasia, incantata!

-Maggie, de asemenea! Iar el este sotul meu Edgar.

Am dat din cap zambind.

-De domnul Allen am auzit.

-Cum asa?a intrebat acesta surprins.

-Doar pentru dumneavostra pregatesc o petrecere fascinanta.

-Ne poti spune pe nume, a sugerat Maggie. Deci tu te ocupi cu organizarea!

-Desigur cu ajutorul lui Justin.

-Dar ce faci aici?a intrebat Edgar.

-Locuiesc in acest bloc.

-Aaaa bun. E bine sa te avem aproape. Noi mergem la o plimbare. Vom tine legatura, Anastasia. Vreau sa ma tii la curent cu detaliile.

-Sigur, m-am grabit sa raspund.

-Justin, fiule, ai observat ce masina mi-am luat?

-Nu…. Ce masina?

Am inghitit in sec, realizand ce facusem. M-am uitat la Justin speriata si el la mine.

-Hai sa ti-o arat!

Am coborat cu totii pentru ca mama lui sustinea sa vin si eu, desi tare mult imi doream sa-l las pe Justin sa se descurce singur cu acea problema.

-Dumnezeule!a strigat Edgar. Ce s-a intamplat cu masina mea?

-New York-ul asta!a completat Maggie.

-E plin de needucati!a sustinut Justin. Imi pare rau pentru masina. Ce bine stia sa joace teatru.

-Adolescenti lipsiti de orice scrupule, am continuat.

Andrew incepuse sa se uite ciudat la noi. Aveam impresia ca incepuse sa banuiasca ceva.

Intr-un fel imi venea sa rad si il vedeam si pe Justin ca abia se abtinea.

-Sa sun la politie?a intrebat Edgar.

-Nu!

-Nu!

Am strigat amandoi in acelasi timp.

-Nu o sa rezolvi nimic, tata. Oricum nu o sa se implice prea tare.

-Vandalizarea masinilor nu este asa de importanta pentru ei, l-am sustinut eu.

-Gata!a strigat Maggie. Ne intoarcem in LA. O sa venim aici doar pentru petrecere, iar apoi o sa luam primul zbor. Nu stiu cum puteti trai intr-un asemenea oras.

Am dat din umeri in semn de regret si dezamagire.

---------------------------------------------------------

*pneuri=cauciucuri

*deal=s-a facut!

18 comentarii:

  1. Deci...Ra Justin!!!Fetele asu avut dreptate.:P
    Deci a fost un capitol asa de amuzant...Doamnee..Ce am ras...Auzi la ei,sa zgarie masina si gogosica?A fost o faza amuzanta,macar daca ar fri zis-o Ian,fara partea cu "gogosica" e ....Ii dau dreptate Anastasiei...Nu-mi place alintul...
    Si cam atat am avut de spus...A si vezi ca ai repetat situatia.Dupa ce a zis"am dat din umeri in semn de regret"ai repetat situatia de la restaurat...Vezi sa o remediezi pup :* :x

    RăspundețiȘtergere
  2. App la ce ora ai postat?Acum e ora 7:54 cand comentez...

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci...wooooooooooooow,superb,senzatiunal,super grozav.
    Sunt de acord cu Vampire-girl,un capitol foarte amuzant.Inca mor de ras gandindu-ma la cele intamplate.
    Bafta in continuare,si abia astept next-ul.
    Eram suta la suta sigura ca e Jastin.
    Pupici,si inca o data,belea capitol.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am stat si am scris un comentariu mare si nu mi-a mers sa postez. Turbez X(

    RăspundețiȘtergere
  5. ma duc sa ma calmez si dupa revin cu acel comentariu care nu mi-a mers, il mai scriu odata :*

    RăspundețiȘtergere
  6. @Vampire girl spune-mi te rog ce greseala ca nu am inteles:-s. Am postat aseara pe la 00:30 parca:-?.

    @Maria ma bucur ca iti place:*.

    @Krisz te astept:*.

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Deci nu stiu...Ori ai rezolvat-o ori nu stiu...
    Deci am citit aseara si nu eram beata!:))
    Deci s-a terminat capitolul si a inceput din nou....Dupa faza cu "Am dat din umeri in semn de regret si dezamagire."incepea din nou capitolul....Ciudat...Asa am vazut aseara..Dar acum-puff!A disparut!:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Si apropo!Nu e pacaleala de 1 aprilie=))

    RăspundețiȘtergere
  9. Asa. Capitolul acesta a fost genial, atat de amuzant si relaxant, capabil sa scoata pe oricine chiar din cea mai proasta stare. Am ras copios.
    Banuiam ca cel de la restaurant e Justin, in capitolul precedent ai precizat ca Anastasia trebuia sa se intalneasca cu persoana de contact, nu cu regizorul, iar cum Ian e ocupat pana peste cap cu filmarile nu ar avea timp de organizat petreceri.
    Cred ca cei doi ar face un cuplu aparte si iesit din comun. In capitolul acesta s-a putut vedea asemanarea personalitatilor lor, modul la fel de a rectiona, capacitatea de a face nebunii, condusi de impulsivitate. Ei nu isi dau seama de asta inca.
    Abia astept petrecerea, am o presimtire ca Ian va fi acolo, avand in vedere ca tine de domeniul lui.Andrew va fi acolo, Anastasia.. Justin. Ar fi o ocazie buna ca cei doi, Justin si Ian, sa se intalneasca. Ma gandesc ca asa cum ea l-a ajutat pe J cu petrecerea, ii va intoarce favorul si il vor calca pe nervi putin pe Ian, facandu-l gelos. Astfel ii va demonstra A. ca nu s-a sfarsit lumea o data cu el. Imaginati-va o polemica intre Ian si Justin. Ar fi memorabil momentul :))

    Multi pupici si multa inspiratie, si sper din tot sufletul avand in vedere ca e weekend, ca daca ai inspiratie, timp, si chef, vei posta urmatorul capitol.

    RăspundețiȘtergere
  10. @Vampire- girl nu, nu visezi :)) chiar asa era :))

    RăspundețiȘtergere
  11. saracii parinti !!! mereu capitolele cu Justin sunt amuzante , cred ca pot zice cu mana pe inima ca Justin e personajul meu preferat

    RăspundețiȘtergere
  12. Apropo de Justin , Jonathan Rhys Meyers, ma rog, am gasit scena finala din August Rush:

    http://www.youtube.com/watch?v=K4bbW0zc_s0

    Melodia pur si simplu imi ridica parul de pe maini, si scena e asa emotionanta, mai ales la sfarsit, cand se regasesc ei doi. Nu stiu daca ai vazut filmul, oricum merita cu adevarat. Si el are un rol foarte fain :X

    RăspundețiȘtergere
  13. @Vampire-girl asa e:)). Mi-am dat seama de greseala dupa ce am pus commentul:)).Ms oricum:*.

    @Krisz nici nu ai idee cat de rau imi pare ca l-am creat pe Justin atat de super tare:X. Acum nu ma decid cu cine sa o fac pe Anastasia sa ramana. Amandoi sunt extraordinari. N-am mai patit asa ceva niciodata:)).

    @Dancing Vampire welcome! >:D<
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  14. Da Krisz filmul este incredibil si l-am vazut, iar despre scena asta pot spune ca e sublima. Mi-a placut enorm de mult si ms ca mi-ai adus aminte de el:*.

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu pot sa cred ca am ratat capitolul asta.
    Tocmai am verificat ora, deci dormeam la ora aia. =)) Adevarul e ca am cam pierdut noptile astea si azi am recuperat. Am dormit 5 ore:|
    In fine:))

    Deeeeci. Ian merita tot. Merita ca Anastasia sa fie cu altcineva, merita ca Tyanna sa-l lase, eventual cu o iesire pompoasa, merita sa o vada pe Anastasia fericita. Eu inca sustin ca nu ar fi trebuit sa o lase asa. Apare o persoana din trecut si hop renunti la prezent.

    Imi vine inca sa urlu la Ian!

    Cat despre Justin, are ceva ce nu-mi place la el. E enervant, atractiv, dar parca nu are acea aroma a lui Ian.. Andrew pe de alta parte incepe sa para prostut. Credeam ca isi luase masina.

    Astept capitolul urmator.
    xoxo,miku

    RăspundețiȘtergere
  16. Thank you! citesc ficul de ceva vreme, dar acela a fost primul comment dat :)
    parerea mea? ian e mai ok ca justin :))- justin mi se pare ca are o oarecare aroganta care nu ma atrage :))
    oricum, braavvvooo! imi place cum scrii:*

    RăspundețiȘtergere
  17. superb superb superb!
    cant postezi?:)

    RăspundețiȘtergere