marți, 8 martie 2011

Chapter VIII-A license to love, insurance to hold

Din perspectiva Anastasiei


Imi parcasem masina in cu totul alt loc, fata de cum o faceam de obicei.Cineva mi-l ocupase. Ce trebuia sa fac pentru a se vedea placuta cu numele meu? Sa pun un elefant acolo?

Am trantit portiera, desi de obicei nu bruscam nimic ce tinea de masina. M-am incurcat in pungile de nachos, dar am reusit intr-un final sa apas pe butonul de inchidere automata al usilor.

Desi irascibilul de Ian tipase ca nu vroia nimic, m-am gandit ca niste chipsuri nu ar strica. Ma invatase numai prostii, inclusiv sa mananc aiureli.

John mi-a deschis usa, oferindu-se sa ma ajute, dar l-am refuzat politicos. Puteam si eu sa car niste pungi.

In momentul in care am deschis usa ma asteptam sa-l vad tolanit in fata televizorului, plictisit. Parca devenise totul o casnicie. Am zambit la acel gand. Spre uimirea mea nu se afla acolo.

Hmm…Am pus cumparaturile pe masa de la bucatarie si am plecat sa ma schimb. Ori se afla in camera lui, ori la baie. N-am vrut sa par disperata pentru a-l vedea, desi chiar eram.

In clipa in care am intrat in camera, hainele lui erau aranjate pe pat. Putea sa fie si ordonat daca se sinchisea. Atunci mi-a trecut un gand nebunesc prin minte asa ca am strigat.

-Ian?! Sper ca nu ai de gand sa te muti in camera mea!

Nici un raspuns. Am plecat sa il caut. Din clipa in care am realizat ca nu mai era acolo, am cazut pe covor. Stateam pierduta, neintelegand cum plecase, dar mai ales DE CE o facuse? In acel moment toate iluziile mele cum ca ar putea sa-i placa catusi de putin de mine s-au naruit. Stiam ca era genul de barbat insistent si care e in stare de orice pentru a obtine ce-si doreste.

M-am ridicat inca in soc. Speram sa se intoarca. Incepusem sa vorbesc cu mine insami.

-Nu Anastasia, calmeaza-te! Probabil s-a plictisit aici si a iesit la o plimbare, ceva. Da normal…asta e ceva logic. Se va intoarce.

Incercam sa-mi impun o anumita teorie in care nu credeam sub nicio forma. Am fugit sa vad daca telefonul mai era acolo, dar dupa cum era de asteptat disparuse la fel ca stapanul lui.

M-am plimbat prin camera, incercand sa respir regulat. Atunci am zarit pe masura din fata canapelei o coala. Am luat-o rapid sa o citesc.

Semana cu un interviu. De fapt chiar asta si era. M-am asezat din instinct pentru a incepe sa citesc. Era scris de mana, scrisul lui. Il intelegeam perfect pentru ca era impecabil. 10 intrebari…exact asa cum ii amintisem candva ca aveam de gand sa construiesc interviul. Le concepuse chiar el. Am inceput sa plang incontrolabil. Hartia era uda, intinand pixul pe unele locuri.

M-am oprit in special la intrebarea ce sugera daca in viata lui exista cineva in acel moment. Raspunsul: „Amintirile vor ramane mereu, iar momentan cineva nu-mi sta gandul la nimeni.” . Cuvantul cineva era taiat. Tinuse mortis sa ma faca sa realizez ca eu chiar nu insemnam nimic pentru el. Lacrimile inca imi curgeau fara oprire.

M-am oprit din nou asupra altui raspuns. Ce fusesem eu pentru el? Un vis? Ceva trecator, bineinteles. De ce nu imi putuse spune asta inainte sa ma indragostesc de el? De ce dracului ma chinuia asa? Aveam atatea intrebari la care imploram raspuns, iar el nu mai era acolo sa mi-l dea.

A: Esti indragostit de ea pana la urma?

I: Nu putem vorbi de asta. Acel vis s-a terminat.”

Acele randuri imi sunau in cap ca un ecou. Le auzeam iarasi si iarasi. Mi-l imaginam spunand asta si ma durea din ce in ce mai tare.

Mi-am trantit geanta si m-am intins acolo pe canapea. Ma durea sa stiu ca plecase, dar ma durea si mai mult faptul ca eu chiar aveam impresia ca cel putin incepea sa ma placa.

Am stat pe putin o jumatate de ora, plangand încontinuu.N-as fi crezut vreodata ca mi se va intampla asa ceva.

M-am schimbat in ceva mai comod. Am vrut sa-mi comand inghetata. Eram intr-o depresie de-a dreptul si imi era dor de el. Mi-am revenit, oprindu-ma din plans. Am mai aruncat inca o privire catre interviu in cautarea unui indiciu, dar nu am gasit nimic. Era evident ca era dorinta lui sa plece. Macar avusese „amabilitatea” de a ma ajuta.

Peste o saptamana

In acea dimineata m-am incruntat, incepand sa ma enervez. Nu se putea sa ma faca sa sufar.Imi aduceam aminte de cand plecase de fiecare wake-up de-al meu in care ma privea dintr-un colt al camerei asa ca m-am hotarat.

Nu vroiam sa accept. M-am ambitionat sa ma schimb. Trebuia sa joc teatru, cel putin in fata lui. Pentru ca imi promisesem ca ma voi razbuna pentru faptul ca se jucase cu mine. Aveam de gand sa-l gasesc si sa fac tot posibilul sa fiu in preajma lui in permanenta. Trebuia sa-l fac sa se indragosteasca de mine pentru ca apoi sa plec. Nu-mi pasa ca pentru asta ar fi trebuit sa ma calc si pe mine in picioare.

Incepusem sa devin rea, cel putin din punctul de vedere al specimenelor masculine.

In tot acest timp Natalia nu ma mai stresa. Incepuse sa-si vada si ea de facultate, creand mai putine probleme.

Insa aveam o problema ce aparuse tot din ziua in care plecase din casa mea. Tot timpul locul din parcare imi era ocupat de aceeasi masina, o toyota neagra. Mi-a trecut prin cap ba chiar sa o zgarii asa de la un capat la altul pentru a se invata minte, dar inca nu stiam cine era proprietarul. Asa ca nu riscam…pentru moment.

Era marti, iar eu numai ce venisem de la facultate. Din nou acelasi impediment. Ma facea sa inchiriez un om pentru a sta de paza 24 din 24 sau mai simplu sa-i intep cauciucurile.

Am bombanit o injuratura, nefiind atenta la drum asa ca am day nas in nas cu vecinul meu cel nou, Andrew. Cantaretul…

-Hei, buna!

-Ah…buna!am spus intr-un final, inca gandindu-am la problema mea.

-S-a intamplat ceva? Te vad putin distrata.

-Mda. Un idiot isi tot parcheaza masina in locul meu!

-Ouch! Ce masina?

-O Toyota, neagra.

Il vazusem ca s-a ingalbenit la fata, incercand sa imi sugereze ceva, dar nu am realizat.

-Idiot zici…

S-a auzit o voce din spatele meu. M-am intors in graba pentru a realiza cine ascultase conversatia noastra.

Un tip putin mai inalt decat mine, brunet cu ochii albastrii ma privea cu o spranceana ridicata. Arata extraordinar de bine, dar postura lui oarecum superioara ma intriga intr-o oarecare masura.

L-am privit cu aceeasi fata ca si el, dupa care l-am intrebat.

-Si tu esti…?

-Idiotul care parcheaza in locul tau.

Mi-a zambit ironic, eu ramanand in aceeasi pozitie.

-Oh perfect! In sfarsit ne intalnim.

-Iti doreai asta de mult, nu?

Ha? Cine se credea? Arata bestial, dar asta nu-i dadea dreptul sa fie nesimtit.

-Da! Muream dupa momentul asta. Eram sigura ca in clipa in care o sa te intalnesc o sa-ti zic: „Te asteptam de mult, mult timp asa ca fa bine si muta-ti dracului masina de pe locul meu!”

Am rostit cuvintele de la cel mai dulce mod posibil, la cel mai dur. Daca era ironic si eu puteam sa fiu.

A inceput sa rada. Gesturile lui semanau foarte mult cu ale lui Ian, lucru ce mi-a adus aminte de el asa ca de la acea conversatie incepea razbunarea mea chiar daca cei doi barbati nu aveau nimic in comun.

-Chiar crezi ca, daca atunci cand esti nervoasa pari draguta, ma impresionezi? Iti trebuie ceva mai mult ca sa ma convingi.

Tocmai zisese ca eram draguta atunci cand ma enervam, dar si ca nu eram deloc convingatoare. Am pufnit.

-Bine, ce zici de asta: ori o muti de acolo ori te trezesti cu ea dezmembrata. Alegerea e a ta.

Am zambit inocent. Andrew ne privea, orecum amuzat. I-am tras o privire fulger, lucru ce l-a facut sa nu mai mustaceasca. Isi cerea scuze din priviri.

-Mhh…suna tentant, dar ce zici de asta? Eu las masina acolo unde e ea pentru ca imi place locul, dar in schimb nu te dau in judecata pentru jignirea verbala adresata.

Ce Dumnezeului indruga acolo? Am ramas masca in fata tampeniilor scoase pe gura.

-Ce spui tu acolo?am intrebat confuza.

-Scuza-l, Anastasia. Si-a intrat in mana, de cand cu jobul, a rostit Andrew zambind.

-Voi doi va cunoasteti? Am sesizat surprinsa.

-Mda. Anastasia, el e Justin Allen, fratele meu mai mare.

Ce dracului spunea acolo? Fratele…Oh Doamne.

-Incantat, Anastasia. A continuat Justin (tipul enervant).

-Nu pot spune acelasi lucru.

Intre timp m-am uitat fugitiv la ceas. Era 5 si jumatate, iar eu aveam programare la salon la 5. O ratasem.

-La dracu!

-Poftim?a intrebat Andrew, deoarece Justin era inca ofensat de raspunsul meu.

-Am ratat ceva important, dar nu conteaza. Trebuie sa plec.

M-am grabit sa intru in bloc, cand m-am oprit, intorcandu-ma catre cei doi.Erau atat de diferiti.

-Hey…tipule enervant. Imi pare rau dar nu ti-am retinut numele.

Am mintit pentru a-l mai scoate din sarite inca putin.

-Pana maine, Toyota ta sa dispara ori daca nu iti promit ca aduc un elefant sa o calce in picioare.

Atat Andrew, cat si John care ne privise in tot acest timp incepusera sa rada. Doar Justin era singurul care ma privea serios.

-Nu esti deloc funny.

-O ba da este, a completat Andrew.

I-a aruncat o privire prin care ii sugera „las’ ca vorbim noi mai tarziu”.

M-am rotit pe calcaie, indreptandu-ma catre intrare.

In momentul in care am ajuns in apartament, m-am facut comoda si am intrat pe net. Trebuia sa vad unde fusese zarit ultima data de paparazzi Ian, dar mi-a venit in gand imediat conversatia cu cei doi frati.

Mintea mea striga acum Justin…Justin…Justin…

Din perspectiva lui Justin

Am asteptat pana a intrat in bloc pentru a nu ne mai zari. Ma abtinusem din greu sa nu-i trosnesc una fratelui meu.

-Desteptu-le! Cand vezi ca sunt pus intr-o situatie de genul asta nu ma afunzi si tu mai tare, evenual ma ajuti.

-Frate, dar e chiar super tare Anastasia.

-Da am observat asta, crede-ma.E ... B-U-N-A!

-Numai asta ai realizat?

-Nu sunt boem asa ca tine, sa imi si vina in minte o melodie pe seama ei. Fii serios!

-Nu intelegi nimic, a continuat fratiorul meu aerian.

-Ba da, inteleg. Te-ai indragostit de ea, nu?

L-am vzaut cum se eschiveaza. Imi dadusem seama de asta, pacat ca nu avea curajul sa faca nimic. Trebuia sa recunosc ca avea gusturi bune. Anastasia probabil era visul oricarui barbat: cu fOOrme, indrazneata si amuzanta. Tembelul de fratemiu nu facuse o alegere proasta deloc.

-De unde ai scos-o si pe asta?m-a intrebat inca agitandu-se.

-Pai de la fazele de genul „scuza-l…nu stie ce face” sau „ o ba da chiar esti amuzanta”. Doh! Tipule ce-s cu dulcegariile astea? Dai dracu in diabet. Nu poti sa-i spui direct ca iti place?

-Are prieten, idiotule.

Hmm…ma intriga si pe mine acest aspect. Probabil era pentru faptul ca o vroiam pentru Andrew.

-Ii folosesti si expresiile mai nou. Mi-l arati si ti-l elimin eu, am spus amuzat, dar convingator. Nu as fi facut atatea pentru o fata sub nicio forma, dar pentru fratele meu cu siguranta da.

-Justin, termina! Nu totul in viata asta se rezuma la ajutorul dat de tine. Lasa-ma sa fac lucrurile asa cum vreau eu. Doar pentru ca am acceptat sa stam impreuna nu inseamna ca am nevoie de ajutor.

-De fapt stam impreuna pentru ca tu abia acum ai intrat la facultate. Mama ne-a sugerat asta pentru binele amandurora. Avand in vedere ca ai o pasiune tampita pentru muzica ta, sunt aici sa nu faci vreo prostie.

-Nu am nevoie de dadaca!a strigat Andrew.

-Hei in cel mai rau caz eu sunt dadac, dar stai linistit sunt prea ocupat cu biroul de avocatura pentru a te pazi pe tine nonstop.

-Slava Cerului!

Am urcat si noi in apartament.

In mare partea ceea ce ii zisesem era adevarat. Chiar tineam foarte mult la el si imi faceam griji pentru ceea ce facea asa ca am in acel moment am decis sa il ajut cu bunaciunea aia.

10 comentarii:

  1. Capitol nou!!! Uraaaaaaaaaaa!
    Trebuie sa recunosc , ca primul gand care l-am avut atunci cand am aflat ca masina,acea Toyota neagra, persista sa parcheze mereu in acelasi loc, mai exact in locul Anastasiei de parcare, a fost ca Ian a angajat un detectiv particular. Imi imaginam, cum ca el fiind mult prea orgolios sa se duca la ea sa o vada, a angajat un detectiv sa o urmareasca. Astfel acesta ar fi aflat tot ceea ce facea aceasta. Dar nu a fost asa. Am avut intradevar o surpriza cu aceasta masina, insa nu a fost ceea ce imi imaginam eu.
    Justin, pare tipul omului ce calca peste cadavre pentru a reusi ceea ce si-a propus initial.Mi se pare interesant, ca personaj. Intrigant chiar. Nu stiu de ce, dar imi aminteste de Ian.
    Andrew, acelasi tip romantic, visator si dulce.
    M-am amuzat cand am citit acest cuvant : )) "fOOrme". Se subintelege la ce forme te-ai referit : )).
    Ea chiar vrea sa se razbune? Eu sunt de alta parere. Vrea sa mascheze prin aceasta razbunare, faptul ca doreste sa fie in permanenta langa el si de ce nu? Sa-l faca sa o iubeasca cu aceeasi intensitate cu care il iubeste ea.
    Sunt curioasa ce probleme ii va face in continuare acest Justin, deoarece sunt sigura ca o sa mai auzim, sau mai bine zis citim, despre el.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai perfecta dreptate.
    Justin e baiatul rau, care va incerca sa-si ajute fratele sa fie cu ea. Dar se intampla niste intorsaturi de situatie.
    ;))
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. ura ... capitol nou ...ziua asta nu putea fi mai buna ......hmmm, Anastasia a reactionat destul de bine. Eu as fi adus direct elefantul si dupa avertizarea :)) . Sincer , nu cred ca un sofer este enervat de altceva atat de tare ianfara de ocuparea locului de parcare . Si de ce ochii albastri , vreau si eu ca baieti nesimtiti sa aibe ochii alta culoare . Chiar cer prea mult ?
    OF ....iubesc ochii albastri la baieti . Sunt curioasa cum il va gasi Anastasia ( serios acum , un nume mai lung nu ai gasit?) pe Ian , si mai ales , cand va folosi Ian cheia . Poate o rapeste si el . Asta daca nu o face Anastasia inainte (din nou ).

    XoXo RiRi


    P.S. - La multi ani fetele ! Sper ca a-ti primit flori (Eu doar de la tata, dar e bine si asa ) .

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani! >:D<
    Mda si eu tot de la tata:)).
    Baietii sunt prea smecheri sa mai cumpere flori. Asta e deja ceva foarte demodat pentru ei...
    Revenind la poveste, Justin nu e chiar asa de rau pe cat pare:X.

    RăspundețiȘtergere
  5. Intr-un final comentez si eu...Am citit de cand ai pus capitolul, dar am fost foarte ametita si nu am fost in stare sa zic ceva.

    Deci, m-ai lasat in aer-
    N-am nici-o idee de ce l-ai bagat pe Justin, poate pentru a ma enerva pe mine. Andrew e un scump, imi inspira un tip din McFly, nu stiu de ce. Era si un film in care era formatia prezenta.
    Mi-l imaginez cu chitara pe umar, cu parul putintel mai ciufulit si mai lung...spre blond:>
    Apoi aparte Justin, vrea sa il ajute pe fratiso, reuseste sa se indragosteasca tocmai el de Ana iar intr-un final aparte marele Ian pe un cal alb si salveaza printesa.

    Eu vreau sa...bine, nu cred ca e o razbunare pura la mijloc. E mult prea suparata pe el pentru a trece mai departe pentru ca se indragostise si se simte lasata balta...dar trebuie sa se intoarca, sunt sigur ca si Ian simte ceva. O sa-i duca dorul
    :D
    Abia astept continuarea, sunt foarte curioasa:-s

    xoxo,miku

    RăspundețiȘtergere
  6. Nici eu nu stiu de ce l-am introdus pe Justin:-s.
    Dar imi place mult si nu stiu de ce:)). E mai rau decat toti ceilalti.
    Anastasia este preocupata de Ian si face tot posibilul sa ii ajunga aproape. In schimb Justin face acelasi lucru cu ea, cu pretextul-Andrew.
    Visatorul, cel dulce nu realizeaza ca de fapt Justin se tot apropie de ea doar din simplul fapt ca incepe sa o considere o persoana complicata si enigmatica.
    Cassie va fi din nou de ajutor in curand, iar Natalia la fel de aeriana si lipseste din peisaj, oarecum.

    Bun. Am facut un scurt rezumat, desi nu vroiam. Pur si simplu nu m-am putut abtine:)).
    Oricum daca ma hotarasc in timp ce scriu sa schimb ceva, o voi face.
    Till then kisses>:D<.

    RăspundețiȘtergere
  7. Super, abia astept continuarea!
    Cand pui?

    xoxo,miku

    RăspundețiȘtergere
  8. Hmm:-? azi sau maine.
    In orice caz daca o pun azi va fi tarziu.

    RăspundețiȘtergere
  9. Aterizez iar pe aici :)) Deci ! Am pierdut eu ceva ?! Justin Allen ?! De unde a mai venit si asta ?! (Din masa normal :)) ) . Asa...Si Ian ?! Ce s-a intamplat cu el !? Siii....Am o teorie !! Justin o violeaza pe Anastasia =)) Sau o sa joace intr-un episod cu Ian si sa ii zica "Ian , frate , ce bunaciune am vazut !! " Si i-o arata pe Anastasia =)) Imi imaginez ce fata ar face Ian .
    Foarte tare capitolul , in concluzie :))
    Cand apare urmatorul ?
    Kisses and Hugs .
    -Silver.

    RăspundețiȘtergere