duminică, 6 martie 2011

Chapter VII-Not breathe your air

Am zambit la auzul acelor cuvinte, care ma incantau de-a dreptul. Ma asteptam sa continuam pentru ca pe amandoi ne luase valul de-a dreptul, dar s-a oprit dintr-o data. Am ridicat privirea si l-am observat incruntandu-se. Am vrut sa ma apropii din nou de el, dar mi-a prins mana intr-a sa cu forta.

-Opreste-te, te rog.

Dintr-o data vocea lui parea mai mult blanda, lucru ce ma nedumerea. Ce patise? L-am supus unei rebeliuni la betie, lucru ce treaza nu l-as fi reprosat niciodata.

-Nu ma placi, asta e!

Am iesit in graba de sub dus, incercand sa ma tin pe picioare.

-Anastasia, stai! Nu e vorba de asta.

Am plecat in graba catre camera mea, unde imi aduceam aminte ca aruncase cealalta sticla plina. Chiar simteam nevoia sa nu mai stiu de mine. Nu conta daca intram in coma sau ceva de genul.

Am apucat sticla de jos, dar din nefericire in momentul in care am dat sa o deschid mi-a tras-o din mana.

-Ce dracului faci?l-am intrebat revoltata.

-Te impiedic sa iti faci rau cu mana ta.

-Rau? Ti se pare. Nici nu ai idee cat de bine e! O stai, ba da stii. Doar te-ai despartit de Tyanna( asa retinusem ca o chema) cand erai intr-o stare din asta.

Stiam ca daca ii aduceam aminte il enervam, lucru ce imi doream nespus. Ma saturasem sa fiu eu singura care sufera.

I-am observat atent miscarile, desi ma chinuiam cu asta. S-a relaxat dintr-o data, parca incercand sa numere in gand pentru a se calma. A oftat usor, dupa care a plecat de langa mine cu tot cu sticla.

Nu vroiam sa plece nicaieri, mai ales cu medicamentul meu impotriva singuratatii.

-Da-mi bautura inapoi!am strigat in urma lui.

Am incercat sa ma deplasez, dar dintr-o data totul incepuse sa se invarta cu mine. Am incercat sa dau din cap pentru a-mi reveni, dar vedeam in ceata. Nici nu puteam sa mai respir bine.

-Ian!am strigat. Mi-e rau…

Am cazut in genunchi langa pat. Nu a durat mult pana sa il simt langa mine. M-a ridicat in brate, dupa care m-a asezat pe pat cu grija.

-Daca te mai ridici de aici sunt in stare sa te leg de pat.

-Ma doare capul…Il simt atat de greu. Mi-e frig, am spus intr-un final.

Eram uda si rece, in total contrast cu starea de dinaintea dusului.

-Stai putin. Ma duc sa-ti aduc o aspirina.

-Daca mai beau ceva, vomit!am realizat.

-Daca nu faci ce-ti spun, nu are cum sa-ti treaca. Incepi sa te trezesti asa ca mai bine ma asculti.

Am dat din cap, lucru ce mi-a facut sa-mi vajaie si mai tare. Simteam ca-mi explodeaza. Mi-am jurat ca nu mai beau in viata mea, desi la inceput fusese destul de placut.

Am inghitit mai mult fortat pastila si m-am intins inapoi pe pat, invelita in cearsaf.

L-am zarit pe Ian cu un tricou in mana.

-Ies putin din camera pana te schimbi. Nu poti sa stai asa uda.

-Nici macar…nu pot sa ma ridic. Cum vrei sa ma schimb?

-Oh Dumnezeule! Sa nu zici ca eu sunt de vina pentru asta. Bun…sa ma relaxez.

Daca m-as fi simtit mai bine, probabil as fi ras de felul lui de a iesi din acea situatie.

-Ridica mainile!

-Ce vrei sa faci?l-am intrebat stand cu ochii inchisi. Nu mai suportam nici lumina.

-Sa te schimb eu. Nu vreau sa te am pe constiinta apoi.

-Sa nu…tragi cu ochiu’, bine?

-Cum vrei sa te schimb, daca nu vad? Promit sa nu fac nimic nelalocul lui. Daca maine iti aduci aminte ceva din ce discutam in noaptea asta sa stii ca eu nu am vrut. Am fost nevoit sa o fac. Ok?

-Scumpule…daca esti NEVOIT, lasa-ma mai bine asa.

-Nuuu, lasa. Vreau sa fac asta, dar…ma rog. Oricum nu intelegi nimic din ce iti zic acum.

-Hei! Doar pentru ca sunt ametita, ma doare capul si ma simt ca si cum ar fi trecut un camion peste mine nu inseamna ca nu pot sa realizez ce vrei sa zici.

Am deschis un ochi. Ma simteam, ca in desene animate, dar vroiam sa-i vad reactiile. Zambea, privind in jos.

-Hai, manutele sus!

-Ma faci sa ma simt ca un copil…

In acelasi timp mi-a ridicat maieul, facandu-ma sa tresar. Ma treceau din nou fiori si chiar nu vroiam sa mai simt ceva in acele momente de greata.

Mi-a privit pieptul gol, incercand sa se calmeze.

-Gata Ian, concentrez-vous…sau cum dracului s-o zice.

-Ce ai?l-am intrebat aproape adormita.

-Nimic, doar ca esti un copil al dracului de sexy.

-Hmm? Inca auzeam ce zicea, dar chiar nu mai puteam sa stau treaza mult. Imi simteam pleoapele foarte grele.

-Nimic!s-a grabit sa-mi raspunda.

Mi-a bagat tricoul pe cap si am si cazut pe spate, cu capul pe perne. Era de-al lui pentru ca mirosea exact la fel. Chiar daca simteam ca imi ia gatul foc si simteam numai miros de tequila puteam sa disting si acel parfum barbatesc, care ar fi innebunit pe oricine.

Am zambit.

Mi-am dat singura pantalonii de pijama jos.

-Parca nu puteai sa te misti. Ridicase o sparnceana, lucru ce-l facea sa ma banuiasca de minciuna.

-Ai facut destule pentru mine…macar efortul asta sa-l fac si eu.

Nici nu realizam cum puteam sa articulez cuvintele atat de bine. Cert era ca nu am mai auzit ce mi-a mai zis apoi pentru ca am cazut intr-un somn adanc.


In dimineata urmatoare, m-am simtit atat de penibila. Acelasi scenariu: eu in pat, le pe undeva prin casa deja treaz. Dumnezeule! Desi stiam tot ce se intamplase, nu vroiam sa dau ochii cu el. Cum avusesem tupeul sa il las sa ma vada in sanii goi, dra si mai rau cum de era cat pe ce sa-mi pierd virginitatea sub dus. Am ramas masca in momentul in care mi-am adus aminte. Dar in acelasi timp un zambet idiot mi-a parut pe chip pentru ca mi-am adus aminte de faptul ca il „innebuneam”. Inca mai simteam o urma de migrena, dar era mult mai suportabila. In schimb camera mea mirosea ca o distilerie de tequila. M-am strambat in momentul in care a intrat in camera zambind.

-Cum te simti?

-Avand in vedere ca e pentru prima oara cand nu te vad holbandu-te la mine de pe fololiu cand ma trezesc, ma simt mult mai bine.

-Mda. Sa-nteleg ca nu te-ai prins la ce ma refeream sau evitit subiectul?

Drace!Normal ca il evitam. Ce-ar fi vrut sa auda? Stii…Ian imi pare rau ca m-am imbatat aseara si ca am facut numai prostii pe care treaza nici nu as fi indraznit sa le gandesc. Adica stii tu…ma refer la partea in care as fi fost in stare sa ma culc cu tine sub dus si cand te-am pus sa ma dezbraci.
Mhh la urma urmei chiar nu suna rau, dar ar fi fost mult mai bine sa ma prefac ca nu-mi aduc aminte nimic din ce se intamplase. Exact asa cum faceau tipele prin filme. Speram doar sa fiu convingatoare.

-Daca te referi la betia mea de aseara…nu mi-o aduc aminte!

Atunci m-am decis sa merg putin mai departe cu minciuna mea pentru a-l face pe el sa se simta stanjenit pentru ca ma privea suspicios.

-De fapt, nu sunt sigura. Mi-ai zis cumva ca si beata si tot te innebunesc sau ceva de genul asta sau stiu si eu…am visat?

Am vazut cum i s-au marit ochii si a devenit putin mai serios. Apoi imediat a inceput sa rada fals.

-Astea sunt fanteziile tale? Sa ma innebunesti?

De ce mintea? Care era motivul?

-Ooo deci am visat. Dar stai ca nu ai auzit tot visul. In continuare te rugai de mine in genunchi sa incetez. As putea spune ca ultima partea e mai mult fantezia mea. Prima inca mai cred ca e a ta.

Nu recunosteam niciunul nimic. Dar asta nu l-a impiedicat sa rada in fata ipostazei de care tocmai imi adusesem aminte.

A dat sa iasa din camera, incercand sa para foarte amuzat. Dar s-a oprit dintr-o data, intorcandu-se catre mine.

-Parca nu-ti aduceai aminte nimic.

Am ridicat din spranceana pentru ca tocmai recunoscuse ca aveam dreptate. Am zambit malefic.

-Scumpule, nu esti singurul care se poate juca aici.

Din perspectiva lui Ian

In acel moment mi-as fi dorit sa taca din gura. Orice spunea ma facea sa ma gandesc la cate i-as putea face. Se dovedise a fi mult mai isteata decat crezusem. Si aveam asa un ghinion ca dadusem peste o tipa care isi aducea aminte ce facea cand era beata.

Am oftat.

-Se pare ca ai dreptate, am raspuns luand o fata ironic de trista.

Ma privea nedumerita.

-Asta a fost tot?m-a intrebat surprinsa. Nici o replica acida din partea ta in care iti demonstrezi superioritatea?

-Mhhh…nu.

Atunci am zarit un mic detaliu care mi s-a parut foarte tare. Inca era imbracata cu tricoul meu si chiar imi placea sa o vad in el.

Ceva nu era in regula. In primul rand eu ramansesem in apartamentul ei doar pentru ca vroiam sa fac sex cu ea. Doar atat! Mi se parea ca arata chiar foarte bine. De pe platourile de filmare realizasem asta. Acela fusese singurul motiv pentru care ma interesasem ce era cu ea. Ma atragea mai mult pentru simplul fapt ca ma respinsese, desi ar fi trebuit sa fie in limba dupa mine.

Se vedea ca exista atractie intre noi, dar de fiecare data cand aveam ocazia sa fac sex cu ea ma opream. Chiar nu stiam ce se intampla cu mine. Nu vroiam sa fie chiar asa cum a fost cu altele. Atunci mi-am adus aminte de Tyanna dupa care am stat 3 luni pentru a o face pentru pima data. Dar diferenta era ca eu pe monkey o iubisem. Chiar nu stiam ce vroiam de fapt de la Anastasia. Apoi mi-am adus aminte de acel cantaret stupid, Andrew care aparuse la usa apartamentului. Si la dracu! Saliva dupa ea. Atunci am simtit nevoia sa ii arat ca ea are treaba cu mine, nu cu el.

Refuzam sa cred ca as putea tine la ea. Stiam ca nu era asa. Oricum in viata mea nu mai era loc de o alta dezamagire.

In timpul in care am facut cafea, s-a aranjat. Era pregatita de plecare. Atunci m-am gandit la ceva care ne-ar fi impiedicat pe amandoi sa ajungem sa tinem unul la altul.

Desi doar gandindu-ma la hotararea mea simteam un profund regret, cu siguranta era mai usor de suportat decat orice altceva.

-IAN!?

-De ce tipi?m-am incruntat.

-Poate pentru ca e a 3-a oara cand te strig?

-Nu eram atent. Spune!

-Am cursuri azi. Trebuie sa plec. Iti aduc ceva cand vin?

-Nu…

-Sigur?

-Am zis nu! Care parte e asa greu de inteles?

Ma comportam ca un nesimtit, schimbat radical in comparatie cu conversatiile trecute.

Se schimbase la fata. Nu stiam daca se enervase sau se suparase. Oricum preferam sa simta oricare din cele doua lucruri pentru mine.

-Ai putea macar sa vorbesti frumos. Ce dracului ai?

-Nimic. Am raspuns sec.

I-am observat fiecare miscare, parul ei facut bucle mari si pantalonii cu talie inalta in combinatie cu acea camasa ii evidentiau toate formele. As fi vrut sa zambesc, dar m-am abtinut. Inca trebuia sa par dur.

-Am plecat…pa.

A trantit usa, lasand in urma parfumul ei de cocos si vanilie.

Mi-am adus aminte ca acelasi iz il simteam de fiecare data cand intram in urma ei in baie sau cand ma apropiam ceva mai mult de ea.

Am dat din cap pentru a-mi alunga acele ganduri. Asta trebuia sa inceteze.

Am pus pe telefonul meu, care stiam ca il tinea ascuns sub perna. Daca mi-as fi dorit sa plec, as fi facut-o de mult.

Am sunat la un tip care se ocupa cu yale si chei.

In mai putin de o ora mi-a deschis usa, intarind minciuna mea cum ca m-a incuiat prietena din greseala.

A ramas uimit cand a vazut ca era vorba de mine. Acelasi actor Ian Somerhalder, dar l-am platit ceva mai mult pentru discretie.

Aveam usa deschisa si o dublura a yalei. M-am schimbat in costumul pe care il avusesem in acea seara. Nu vroiam sa iau nimic din ceea ce imi cumparase Anastasia.

Am aranjat hainele frumos pe patul ei. Am luat o foaie si un pix.

Nu ma pricepeam la asta, dar am incercat sa par cat mai original.

Intrebarea nr. 1:

A: Hei, Ian, pentru inceput ce ne poti spune de starea ta actuala?

I: Mhh…cam la ce te referi mai exact? Sentimentala sau profesionala?

A: Ambele.

I: Din punct de vedere profesional nu am de ce sa ma plang. Principalul proiect la care lucrez e TVD si sunt extrem de multumit. Tot ce are legatura cu serialul este parte din viata mea. Pe de alta parte, sentimental, pot spune ca sunt din nou burlac.

Intrebarea nr. 2:

A: Dar te gandesti la cineva in acest moment sau amintirile inca mai sunt prezente?

Am scris intreabarea fara sa realizez care urma sa fie raspunsul dat de mine. Nu stiam ce sa raspund. Am incercat sa ma concentrez, sa inchid ochii si sa realizez ce vedeam.

I: Amintirile vor ramane mereu, iar momentan cineva nu-mi sta gandul la nimeni.

Intrebarea nr. 3:

A: Despre scene ce vor urma in The Vampire Diaries ce ne poti spune?

I : Nu va pot spune prea multe pentru ca sunt informatii confidentiale. In orice caz, acum suntem intr-o mini vacanta de primavara. Vor reveni in aprilie in forta. Sper ca suspansul sa fie la fel de mare ca pana acum.

Intrebarea nr. 4:

A: Sper sa nu te superi de intrebarea ce o sa urmeze. Ai avut vreo relatie cu Nina Dobrev?

(rade)

I : Da, normal. Strict profesionala. Ne intelegem foarte bine atat pe platouri, cat si in afara.

Intrebarea nr. 5:

A: Care aspect din viata ta te nemultumeste la ora actuala?

I : Hmm…faptul ca trebuie sa am grija mereu sa nu fiu urmarit. Stii chiar e stresant sa stii ca paparazzi sunt mereu pe urmele tale, uneori chiar inventand lucruri, total neadevarate.

Intrebarea nr. 6:

A: Ne poti spune un moment amuzant din viata ta?

I: Normal. Am fost rapit, iar cand m-am trezit ma aflam in casa unei fete, dormind pe canapea. Am cercetat teritoriul si am descoperit ca ma aflam in apartamentul ei. Usa incuiata, telefonul meu pe nicaieri, iar ea dormind linistita in camera ei. M-am asezat pe un fotoliu in acea camera, asteptand sa se trezeasca. Am luat o fata de om suparat, desi toata faza mi s-a parut amuzanta. Facuse multe lucruri pentru planul ei „diabolic” si chiar apreciam asta.

Intrebarea nr. 7:

A: Asta chiar s-a intamplat? Cine era? Vreo fana?

I: In nici un caz nu era fana. Nu ma suporta, iar sentimentu’ era reciproc.Nu pot sa spun cine era pentru ca nici eu nu stiu. Am visat asta.

Intreabrea nr. 8:

A: Aaaa, m-am speriat. Sa o numim fata din vis, atunci. Esti indragostit de ea pana la urma?

I: Nu putem vorbi de asta. Acel vis s-a terminat.

Intreabrea nr. 9:

A: Ok. Ca o incheiere a interviului nostru, ce le poti spune fanilor tai?

I: Ca le multumesc pentru faptul ca ma indragesc. E un sentiment foarte placut. Datorita lor am invatat mai multe.

Intreabrea nr. 10:

A: Dar paparazzi-lor?

I: Sincer…sa ma lase dracului in pace!

(rade)

Am incheiat acel interviu, care speram sa o ajute pe Anastasia. Mi-am luat telefonul, mi-am sunat impresarul pentru a-mi trimite o masina si…am plecat.

10 comentarii:

  1. Imi cer scuze ca nu l-am postat aseara asa cum am promis :-s. Dar l-am facut mai lung.
    ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. NU SE POATE!


    Mi s-a parul destul de ciudat ca i-a lasat un interviu, mesajul de deesubtul lui este: nu ma mai cauta, hai sa ne uitam acum pana nu se ajunge la ceva.
    Ok, cred ca ea va fi teribil ranita cand va vedea, dar sunt sigura, si nu stiu de ce, ca, avand in vedere ca el are o copie a yalei-cheilor, va ai veni in vizita.
    M-ar placea enorm.

    Si sti ce mi-ar mai placea? Sa lase fitele luid e vedeta ranita si sa recunoasca atractia nebuna catre ea. E evidenta numai dupa modul finut cum s-a purtat cu ea.
    Ian idiotule!
    Astept cu nerabdare capitolul urmator.

    xoxo,miku

    RăspundețiȘtergere
  3. >:D<
    Da e chiar tampit! :))
    Recunosc asta, DAR e baiat si in plus in interviul ala a raspuns la una din intrebari in felul urmator: "Nu putem vorbi de asta. Acel vis s-a terminat. ". Era bineinteles cu subinteles. Aici ii transmitea ca in ciuda faptului ca "se urau" lui i s-a parut a fi doar ceva la care ar fi indraznit doar sa viseze. Incepuse sa-i placa prea mult pentru a continua. Asa ca s-a hotarat sa se trezeasca. Oricum intre ei sunt muuulte diferente. Apartin unor lumi total diferite. El nu e inca pregatit pentru asta...
    :(
    Ma simt si eu atat de trista din cauza ideilor mele.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  4. E minunat , ispirat ...ce mai e pur si simplu suberb. Nu prea imi plac fanficurile in care se intalneste o vedeta cu o persoana obisnuita . Dar asta , e pur si simplu superb . Deschid calculatorul dimineata inainte sa plec la scoala numai sa vad daca ai mai postat . Si ma bucur nespus ca postezi atat de des, sper doar sa mai postezi si la celalat fanfic .
    Ian e asa un idiot ! Prezic o noua betie pentru Anastasia . Si revederea lor va fi cu scantei . Abia astept urmatorul capitol , si urmatorul , si urmatorul ....

    XoXo RiRi

    RăspundețiȘtergere
  5. Tocmai am citit povestea scrisa de tine si trebuie sa recunosc ca am ramas fara cuvinte, perplexa. Ador felul in care combini sentimentele contrare, rezultand astfel o povestea intriganta.
    Imi place! Imi place! Imi place!
    Banuiesc ca aceste doua cuvinte au spus totul, insa eu continui sa delirez pe aici : )).
    Sa spun cateva cuvinte despre personaje.
    Ian, personajul masculin din creatia ta , este un tip fermecator, sexy, intrigant, misterios si cu un bine dezvoltat simt al umorului. Barbatul perfect cu alte cuvinte!
    Anastasia, mi-o imaginez bruneta, cu ochi albastri, inalta, cu o silueta de invidiat si cu parul lung. Nu-mi amintesc sa o fi descris prea mult pe ea, deci eu mi-am facut in minte o proprie Anastasia.; ))
    Numele , imi place, insa este un nume lung, nespecific mie. Am o teorie despre numele acestea lungi. Eu cred ca daca o persoana are un nume lung, este o persoana complicata. Ei bine, nu cred ca este in totalitate adevarata teoria, insa eu asta cred. Am dreptul la propria parere ;))
    Urmaresti The Vampire Diaries? Si eu urmaresc! De fapt , in ultima vreme nu m-am mai uitat din lipsa de timp, dar voi recupera episoadele pierdute curand.
    La penultima parte postata de tine, am ramas in aer. Ian, a recunoscut ca Anastasia il innebuneste, asta e bine, chiar foarte bine. Insa ma tot gandesc la domnisoara Monkey( i se potriveste perfect alintul. Doar cineva cu creier de maimuta, ar vrea sa se desparta de Ian) care s-a despartit de Ian din cauza unei greseli. Ma rog, aia a fost scuza, ca ea oricum dorea sa faca asta. Si ma gandesc , ca poate sa apara iar in viata lui acum, cu banala scuza ca s-a gandit mai bine si nu vrea sa se desparta de el. Cred ca voi face o criza de nervi daca se va intampla asta. Clar!
    Dar de ajuns despre penultima parte si sa trecem la ultima.
    Nu ma asteptam la o astfel de intorsatura, dar ei bine asa a fost sa fie. Mi-o imaginez pe Anastasia intorcandu-se de la facultate si gasind biletul de adio( interviul). Sunt sigura ca va fi mai mult decat trista.
    Eu inca sper sa se intoarca, dar avand in vedere cat este de orgolios si cat de tare fuge de o potentiala noua iubire, sunt sigura ca nu o va face. Asta doar daca destinul nu-i ajuta pe amandoi, facandu-i sa se reintalneasca : X.
    Ar fi super tare!

    Am atatea de zis despre aceasta poveste, si totusi nu stiu ce sa mai scriu. O sa limitez deocamdata comentariul la aceste randuri .
    Sper sa vina in curand continuarea. Nici nu trebuie sa m-ai spun cat de curioasa sunt, nu?
    Spor la scris in continuare. Pupici : *

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc mult! >:D<
    Nu ma gandeam ca iti place asa mult, sincer. De fapt nu ma gandeam ca vor fi atatea persoane care o citesc.
    Ai scris un comentariu extraordinar de luuuung si complex. Cred ca ai surprins tot in el. Nu vad ce ai mai putea scrie.
    Bun. Acum revenind la poveste, sa ma gandesc...
    In primul rand Anastasia mi-am imaginat-o exact la fel numai ca nu asa bruneta, mai castanie. Am si pus 3 poze cu o tipa care seamana cu ce mi-am imaginat eu. Despre Ian nu mai are rost sa completez ceva pentru ca ai spus deja tot ce mi-am imaginat si eu:))(geniile gandesc la fel:>).
    Cat despre continuare sper sa o pun in seara asta.Sper sa va placa cum am decis sa o continui.
    Multumesc inca o data si sper sa fie asemanatoare asteptarilor.
    Pup:*

    RăspundețiȘtergere
  7. A si am uitat.
    DA! ma uit la The Vampire Diaries:X
    Asta si Gossip Girl. N-am ratat nici un episod.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sincer , nici eu nu mi-am dat seama cat de lung este comentariul meu, pana nu l-am postat.
    Am observat pozele cu Anastasia :) , este draguta.
    Chiar imi place, doar ca eu am o obsesie cu parul negru. Adica nu o obsesie in adevaratul sens al cuvantului, dar...eh, intelegi tu : )) Si in povestile mele, Ea, trebuie sa fie neaparat bruneta cu ochii albastri, sau printr-o exceptie cu ochii verzi.
    In seara aceasta zici ; ))? Deabia astept continuarea : ).
    Cat despre seriale, Gossip Girl este de asemenea pe lista serialelor mele preferate. Dar ca si in cazul serialului The Vampire Diaries, l-am abandonat temporar. Cred ca la ambele seriale am ramas la episodul 12. Asta daca nu ma inseala memoria.
    Acum urmaresc Prison Break. Am ajuns deja la sezonul 4, sezonul final si abia dupa ce v-oi termina acest serial, pe care sincer il ador, voi reveni la celelalte.
    Da, nu ai pentru ce. Comentariul l-am lasat pentru ca mi-a placut povestea si am considerat ca merita un comentariu complex.
    Astept continuarea: )
    >;D<

    RăspundețiȘtergere