vineri, 16 august 2013

Anybody here???

                    Buna tuturor! Vreau sa incep prin a va multumi ca mi-ati citit povestile. Acest lucru a insemnat foarte mult pentru mine. Deoarece au trecut aproape 2 ani de cand nu am mai postat si nu am apucat sa termin povestea, as vrea sa va fac o propunere. Se merita sa ma apuc de un mini roman? Deoarece intentionez sa o fac ca la carte, cu capitole de dimensiuni reale &so on. Voi sunteti singurii care ma pot convinge sa fac asta asa ca o sa apreciez din tot sufletul daca lasati aici o parere legata de acest aspect. Vreau doar sa ma conving ca inca mai sunt persoane care au o parere buna despre munca mea sau care si-ar dori sa vada ce-mi mai debiteaza mintea dupa tot acest timp.
                    Va pup si va multumesc anticipat!

11 comentarii:

  1. Welcome back!
    Eu zic ca daca asta e ceea ce iti doresti, atunci scrie un roman :)
    Mereu ai scris frumos, sunt sigura ca o sa iasa misto :x

    RăspundețiȘtergere
  2. daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ma bucur mult ca te-ai reintors,si-as fi super-mega-incantata sa mai citesc ceva scris de tine!

    Love you:*:*:*


    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am mutat pe wattpad pentru ca am inteles ca asa se procedeaza mai nou. Multumesc de sustinere!
      Am scris deja 2 capitole din noua poveste. O gasesti aici: http://www.wattpad.com/user/Addicted0210

      Ștergere
  3. sunt alaturi de tine cat de rar nu ai posta,stiu ce inseamna sa scrii o poveste si la un moment dat sa te blochezi,sau chiar sa vrei sa scrii dar sa nu ai timp,multi dintre cei ce citesc nu inteleg ca suntem oameni si noi nu masini de scris sau tradus si avem si noi necesitatile noastre,asa ca daca ai inspiratie si dorinta de a pune ceva pe hartie ca mai apoi sa ne impartasesti si noua comoara mintii tale,sunt nu mai pentru,si stiu ca poate nu e corect ce am sa spun mai jos,poate chiar suna egoist,dar e nu mai treaba ta daca la un moment dat nu o sa mai vrei sau nu o sa mai poti continua istoria,oricu iti voi ramane fidela,astep cu nerabdare

    RăspundețiȘtergere
  4. Te pup si multumesc pentru opinia ta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mai continui povestea cu Anastasia? :* Bine ai revenit. :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, din pacate. Sper sa-ti placa si asta la care lucrez acum!:*

      Ștergere
  6. Cred ca o sa iasa ceva frumos. Succes!

    RăspundețiȘtergere
  7. wow, ma bucur foarte tare ca te-ai intors, in sfarsit, la noi^^ Sunt o mare fana, abia astept sa citesc ce scrii:D

    RăspundețiȘtergere
  8. o doamne ,o doaae, o doamne ... in sfarsit ceva vesti bune , ma bucur ca nu ai renuntat la scris si ca nu ne-ai dat uitarii

    RăspundețiȘtergere